Hailey Bieber — współczesna ikona stylu

Spróbujmy wrócić pamięcią do ostatniej dekady ubiegłego wieku. Z głośników docierają głosy uwielbianych boysbandów i największych diw muzyki rozrywkowej. Na każdym kroku kuszą nas reklamy słodkich napojów i pierwszych telefonów komórkowych. A na ulicach królują sukienki bodycon, flanelowe koszule, torebki bagietki i... jeans. W latach 90. nosiło się go odważnie, nieraz w wydaniu total look. Zasada była jedna — ma być maksymalnie swobodnie i wygodnie. Zgadzała się z nią, wówczas zaledwie kilkuletnia, Hailey Bieber. Amerykańska it girl przyznała, że w dzieciństwie zdarzało jej się zaglądać do garderoby swojego taty. Właśnie w ten sposób narodziło się jej zamiłowanie do fasonów oversize i ponadczasowych jeansów.

Wchodziłam do szafy mojego taty, podkradałam jego flanele i kurtki.

Dzisiaj modelka, a prywatnie żona Justina Biebera, uznawana jest za ikonę stylu swojego pokolenia. Tytuł ten zawdzięcza nieoczywistym połączeniom i modowym eksperymentom. Luźne spodnie i przeskalowane płaszcze chętnie zestawia z dopasowanymi topami. To właśnie przeplatanie ze sobą różnorodnych sylwetek, nawiązań do przeszłości i współczesnych detali ukształtowało jej unikalny look.

Zawsze lubiłam nosić naprawdę workowate, za duże rzeczy, ponieważ po prostu uwielbiam czuć się komfortowo.

 501® Levi's® — symbol mody lat 90.

Wcale nie dziwi nas fakt, że kultowa marka Levi's® zaprosił Hailey do udziału w nowej kampanii. W jej centrum znalazły się jeansy Levi's® 501® 90s, stanowiące esencję tego, co w modzie ceni sobie modelka. Na sezon wiosna-lato 2022 przygotowano odświeżoną wersję ikonicznych spodni, które być może Ty (lub Twoja mama) nosiłaś w latach 90. Już na pierwszy rzut oka zauważalne są inspiracje stylem lat 90. Najlepiej odzwierciedla to swobodny krój. W porównaniu do tradycyjnych 501® nowa odsłona jest jeszcze luźniejsza w biodrach i nogawkach. Obszerny fason pozwala na zakup większego lub mniejszego rozmiaru spodni, w zależności od tego, jak lubimy je stylizować. Wybierać możemy spośród aż czterech ponadczasowych odcieni. Każdy z nich został urozmaicony wykończeniem w stylu vinatge. Jak zaznacza Jill Guenza, jest to wyraz tęsknoty za jeansami, jakie nosiliśmy kiedyś oraz nostalgii za wielkimi ikonami stylu minionych dekad.

Przez jakiś czas wykończenia jeansów 501® były klasyczne, miło jest zobaczyć powrót do czegoś bardziej znoszonego i inspirowanego stylem vintage.

— Jill Guenza, Vice President of Design for Women’s Apparel, Levi’s, Strauss&Co.

Poznajcie polskie ambasadorki Levi's®

W Polsce ambasadorkami jednych z najpopularniejszych modeli jeansów Levi's zostały najmodniejsze dziewczyny z branży. Na co dzień pozują, projektują biżuterię i tworzą muzykę. A we wszystkim towarzyszą im komfortowe jeansy 501®. Na zdjęciach oglądać możecie między innymi Rosalie, Marię Dębicką i Natalię Kopiszkę. Ta pierwsza udowadnia, że spodnie Levi's doskonale sprawdzają się w streetwerowym wydaniu. Maria zestawiła je z czarnymi loafersami i romantyczną bluzką z bufiastymi rękawami, czym nawiązała do stylizacji paryskich it girls. Natalia zdecydowała się na musztardowy płaszcz i dzianinową kamizelkę w duchu retro. Równie imponująco prezentują się pozostałe uczestniczki kampanii. Sylwia Butor olśniewa w jeansach z przetarciami i obszernej kurtce. Julia Dyzio stawia na minimalizm w beżowych barwach, a Ewelina Gralak prezentuje look full denim w najlepszej postaci.

Marka Levi’s® stanowi uosobienie swobodnego amerykańskiego stylu. Jej korzenie sięgają 1873 roku, kiedy to Levi Strauss opatentował nowy innowacyjny materiał. Początkowo jeans znany był ze swojej imponującej wytrzymałości, a z czasem stał się pożądanym elementem codziennego ubioru. Jak przystało na pionierów branży, Levi’s® dalej wyznacza modowe trendy, przyciąga najgorętsze nazwiska świata show-biznesu i pomaga wyrażać unikalny styl ludziom z ponad 110 krajów.