Kobiety tęsknią za miastem, za przemieszczaniem się, za obcowaniem ze światem, sztuką, przestrzenią. Pragniemy wolności, a dynamika stała się skarbem, którego w tej dziwnej rzeczywistości szukamy na nowo. "Gdzie w tym wszystkim jest moda?" - pyta H&M. Dziś tak jak nigdy tęsknimy też do tego, by się w niej wreszcie pokazać i eksplorować świat, jednocześnie dbając o kondycję naszego otoczenia naturalnego. A do tego potrzebujemy garderoby ponadczasowej i maksymalnie uniwersalnej. I taka właśnie jest kolekcja H&M Studio na wiosnę-lato 2021.

“Chcieliśmy uchwycić pewnego i wyrażającego siebie odkrywcę, dlatego mamy wiele odważnych elementów z podwodnymi odniesieniami. Spódnica z frędzlami przypomina ośmiornicę, a krótka, pomalowana skórzana kurtka to nowoczesne podejście do marynistycznej klasyki.– mówi Angelica Grimborg, Concept Designer H&M Studio. 

Kolekcja H&M Studio jesień-zima 2020/2021 inspirowana jest latami 70. Zobaczcie wszystkie nowe ubrania i dodatki szwedzkiej marki


„Muza kolekcji SS21 odnajduje przygodę i fantazję w codziennym życiu. Ta kolekcja to krótka edycja optymistycznych stylizacji, w których można czuć się pewnie i komfortowo. Różdnorodne sylwetki idą w parze z mocnym krojem, tworząc ponadczasowe stylizacje” – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Niebanalne formy i boho frędzle spotykają się z klasyką doskonałej jakości. Szeroka gama kolorystyczna od bogatego koralu przez pomarańcz, aż po neonową żółć zachęca do zabawy modą. Co istotne - kolekcja powstała z materiałów pozyskanych w sposób zrównoważony. Cekinowe spodnie są wykonane z poliestru z recyklingu, sweter w paski z organicznej bawełny, a czarne kozaki za kolano ze skóry VEGEA – stworzonej z odpadów po produkcji... wina! 

Brzmi bardzo high fashion? To, że kolekcje H&M Studio świetnie wypadają zarówno przed, jak i za obiektywem udowodniły polskie influencerki. W lokalnej sesji zdjęciowej wystąpiły Natalia Uliasz, Julia Kuczyńska – Maffashion, Patrycja Dobrzeniecka, Marta Zawiślańska, Gosia Boy, Malwina Wędzikowska i Karolina Gilon. Co łączy wybrane przez H&M przedstawicielki branży? Zamiłowanie do mody i indywidualnego podejścia dla trendów, a także silne osobowości i fascynujące charaktery. 

Kolekcja będzie dostępna online na hm.com od 18 lutego. Na naszej redakcyjnej liście must buy znalazły się m.in. genialnie skrojona marynarka z poszerzanymi rękawami w kolorze kości słoniowej oraz połyskujące cygaretki. Wszystkie projekty, całą sesję zdjęciową z lokalnymi influencerkami oraz międzynarodową kampanię H&M Studio na wiosnę-lato 2021 obejrzycie w naszej galerii.