Po udanej współpracy z 2012, Topshop postanowił po raz drugi połączyć siły z marką Reclaim To Wear.

Filippo Riccii i Orsola de Castro stoją za sukcesem Reclaim To Wear jako pionierzy tzw. "upcyclingu". Już prawie od dekady projektanci dają "drugie życie" materiałom, które pochodzą z fabrycznych ścinków, nadwyżek od projektantów oraz niesprzedanych ubrań ze sklepów. Przemysły tekstylny i modowy uchodzą za jedne z największych truciceli środowiska. "Upcycling" ma za zadanie zminimalizowanie dalszego zanieczyszczania środowiska, oszczędzanie wody i energii, a także zapobieganie spalaniu i marnotrawieniu tekstyliów, które wciąż nadają się do dalszego wykorzystania.

W kolekcji Reclaim To Wear dla Topshop znajdziemy siedem projektów zdominowanych przez jedwabne topy, spódnie i sukienki w kwiatowe desenie. Ceny artykułów wahają się od 140 do 340 zł i dostępne są w sklepie internetowym Topshop (adres znajdziecie tutaj) oraz w wybranych sklepach stacjonarnych. 

Kwiatowe desenie doskonale sprawdzają się latem, a przewiewny jedwab ochłodzi ciało podczas upałów. Ponadto, po raz kolejny okazuje się, że eko znaczy modnie.