Po tym jak Tommy Hilfiger ogłosił światu, że tym razem wybieg TommyNow zawita aż do Chin, nie mogliśmy się doczekać, aż przekonamy się, co tym razem pokaże projektant. Zainspirowany archiwum marki i arktycznymi chłodami oraz przede wszystkim "ikonami jutra" zaprezentował bardzo sportową kolekcję, w której znalazło się jednak miejsce na złoto i cekiny. Zobaczyliśmy krótkie topy, dresowe komplety, czapki z daszkiem, koszule w kratkę, oversize'owe bluzy z kapturem, pełen przegląd okryć wierzchnich (złota kurtka puchowa to nasz hit), ale też nerki, swetry z wielkim napisem Tommy i stalowe garnitury. Całą kolekcję Tommy Hilfiger TommyNow jesień-zima 2018/2019 utrzymano głównie w granatowych, bordowych, zielonych i żółtych kolorach. 

Czytaj: Dlaczego my też zakochałybyśmy się w Hailey Baldwin?>>

Pokaz, jak zwykle w przypadku TommyNow, był bardzo widowiskowy - odbył się tuż nad wodą z widokiem na szanghajską dzielnicę Pudong. Otworzyły go nowe ambasadorki marki: Hailey Baldwin i Winnie Harlow, a towarzyszyli im nieprzypadkowi modele i modelki, między innymi inżynier, aktor, pisarz, biolożka, break-dancer, stylistka, prezenterka i fotograf. Ich sylwetki przedstawione były w korytarzu prowadzącym na pokaz, gdzie widniało też hasło kolekcji: "Dzisiejszy liderzy są ikonami przyszłości".

GALERIA: Wybrane sylwetki z pokazu Tommy Hilfiger TommyNow jesień-zima 2018/2019>>