Przyzwyczajeni do oryginalnych pokazów TommyNow? Tym razem Tommy Hilfiger chce pokazać nową kolekcję poprzez wyjątkowy projekt pokazowy "See Now, Buy Now". To platforma, która łączy w sobie innowacyjne treści cyfrowe i relacje w czasie rzeczywistym. 

Na wydarzeniu TommyNow odbędzie się też premiera pierwszej kolekcji projektanta, "TommyXLewis", stworzonej we współpracy z globalnym ambasadorem linii męskiej, kierowcą wyścigowym Lewisem Hamiltonem. Na wybiegu będzie można oczywiście zobaczyć elementy linii Hilfiger Collection na kobiet i mężczyzn oraz kolekcję kapsułową Tommy Icons. To hołd złożony ikonom przyszłości w świecie mody, sztuki, muzyki i rozrywki, którzy napędzają młodych ludzi do działania.

Wszystkie poprzednie pokazy TommyNow - "TommyNow Drive" w Mediolanie na wiosnę 2018, "Rock Circus" w londyńskim RoundHouse - jesień 2017, "TommyLand" wiosną 2017 w LA i premierowy "Tommy Pier" (Nowy Jork na sezon jesień 2016) były prawdziwym widowiskiem i odniosły ogromny sukces. Łamały niepisane reguły pokazów mody i angażowały szerokie grono odbiorców.

Jesień 2018 będzie kolejnym etapem ewolucji naszego eksperymentalnego konceptu, który stanie się jeszcze bardziej intensywnym doznaniem - Tommy Hilfiger

Eksperymentalne wydarzenie TommyNow na jesień 2018 będzie miało miejsce 4 września w Szanghaju, w Chinach. Sylwetki z wybiegu będzie można kupić od razu w ponad siedemdziesięciu krajach na świecie.

Jak wyglądały dotychczasowe pokazy TommyNow? Zobaczcie zdjęcia!