Kylie Jenner wie jak robić interesy. Wszystko czego się dotknie zamienia się w złoto, a dokładnie w miliony dolarów. Kosmetyki (a zwłaszcza błyszczyki) sygnowane jej imieniem nadal sprzedają się w rekordowym tempie.W ofercie Kylie Cosmetics znalazła się właśnie świąteczna linia produktów do makijażu. Co więcej, na początku tego miesiąca Kylie ujawniła, że razem z Khloe Kardashian stworzyły kolekcję pomadek (przeczytasz o tym tutaj >>) o nazwie Koko Kollection. 19-letnia Kylie ma za sobą również projekty reklamowe dla PacSun, Topshop, Pumy, czy kolekcję ubrań Kendall + Kylie. To nie koniec!

Kylie Jenner zamierza pójść o krok dalej. Najmłodsza latorośl klanu Kardashian-Jenner założyła The Kylie Shop. Nowy profil na instagramie ma już ponad 330 tysięcy fanów. Jak zawsze Amerykanka nie ujawnia swoich pomysłów, ale patrząc na zdjęcia na insta jej najnowszy interes będzie dotyczył bielizny. Oficjalna premiera zaplanowana jest na 10 grudnia.