Pamiętacie dmuchane flamingi, jednorożce na basen i donuty do pływania? Były nieodłącznym elementem ostatnich wakacji - uwielbiały je gwiazdy oraz modelki i można je było oglądać na większości wakacyjnych relacji na Instagramie. Moda na nie rozprzestrzeniła się tak szybko, że praktycznie każdy chciał mieć swój własny. To otworzyło nowy rynek: kolorowe gumowe materace można teraz kupić w różnych wersjach - nie tylko jedno lub dwuosobowe, ale nawet takie, które mają trzy metry długości i szerokości oraz ławeczki i chłodziarkę. Wszystkie są oczywiście piekielnie kreatywne.

Na ich punkcie oszalał też świat mody, czego dowodem jest dmuchany motyl. "The butterfly float" to wspólne dzieło włoskiej marki Missoni i firmy Funboy, specjalizującej się w produkcji nowoczesnych plażowych gadżetów, w tym głównie instagramowych dmuchanych materaców. 

Jak doszło do tej współpracy? Blake Barret, jeden z założycieli Funboy, skontaktował się z dyrektor kreatywną domu mody, Angelą Missoni, wysyłając jej po prostu prywatną wiadomość na Instagramie. Jak przyznaje Barret, jego rodzina od zawsze podziwiała geometryczne kształty i kolorystykę Missoni, a wspólny projekt z włoską marką był jego marzeniem.

Jak Wam się podoba dmuchany motyl w print Missoni? My przewidujemy kolejny wakacyjny hit Instagrama! Można go kupić na stronie funboy.com za 148 dolarów.