Magda Butrym nie uznaje półśrodków i współpracuje tylko z najlepszymi, dzięki czemu jeszcze umacnia swoją pozycję w świecie. Z brytyjskim szyldem Linda Farrow jest jej totalnie po drodze. Założona w 1970 roku marka okularów, tak jak Butrym, zawsze łączyła luksus ze światem awangardy, a jej produkty nosiła między innymi Yoko Ono. Początkowo projektantka mody, Linda Farrow była jedną z pierwszych osób, które traktowały okulary przeciwsłoneczne jak modę i na tym terenie podejmowała współpracę z markami takimi jak Dior, Yves Saint Laurent, Balenciaga i Sonia Rykiel. Bez kompleksów. Po dwudziestoletniej przerwie marka została odnowiona w 2003 roku przez syna Farrowa, Simona, który w londyńskim magazynie odkurzył archiwum starych okularów przeciwsłonecznych zaprojektowanych przez Lindę. Nowe kolekcje marki to najlepsze, z czego znana była już w latach 70. - awangardowe długowiecznie fasony, które zawsze będą modne.

W kampani nowej linii okularów MAGDA BUTRYM X LINDA FARROW znajdzie się 10 modeli ozdobionych kryształkami Svarowskiego w kolorze czarnym, białym, szarym oraz szylkrecie. Każdy z charakterystyczną dla Magdy sygnowaną i odpinaną broszką w formie łańcuszka. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od lipca. W kampanii zobaczycie też ubrania Magdy Butrym, co jeszcze dodatkowo zaostrza apetyt na tę linię. Perfect match!