Przede wszystkim naturalność! O to dba marka Tatuum, która właśnie zaprezentowała swoją kampanię na sezon jesień-zima 2016/2017. Jako pierwsi pokazujemy wam efekty sesji, która jest w 100% prawdziwa. Zdjęcia nie zostały poddane obróbce graficznej. Na dodatek, bohaterowie kojejnej odsłony kampanii "Inspired by Generations" nie traktują modelingu jak głównego zajęcia, a raczej jako hobby. Pochodząca z Amsterdamu Nora tworzy rzeźby i instalacje. Amerykanka Michelle nazywa siebie pełnoetatową mamą trójki dzieci. Za to Ben jest sportowcem. Dołączyła do nich dwójka Polaków - Hania z Warszawy oraz Staszek, student i instruktor narciarstwa z Zakopanego.

Oprócz niezwykłej urody łączą ich wyznawane przez nich wartości - naturalność, więzy rodzinne i zaufanie. Tym kieruje się także Tatuum. Jak możemy przeczytać w informacji prasowej: "Marka stawia na świeżość, emocje i uchwyconą w fotografiach i w promocyjnym filmie szczerość, spójną z produktami Tatuum (...) Niepozowane gesty, naturalne sytuacje, serdeczność i bijąca z kampanii harmonia sprawiają, że to świat, w którym chce się być. Najlepszy, jaki można sobie wyobrazić."

Kolekcja na nadchodzący sezon to hołd dla ponadczasowego, uniwersalnego stylu, w ktorym ważną rolę odgrywają naturalne i wysokiej jakości tkaniny. Mają "otulać sylwetkę".

Tatuum jesień-zima 2016/2017. Kampania bez retuszu! >>

Kolekcja Tatuum, kup on-line: