Od pełnych symboliki projektów po kampanię promocyjną z udziałem gwiazd mediów społecznościowych – Pandora stworzyła wyjątkową kolekcję dedykowaną Gen Z. Na plan zdjęciowy utrzymany w różowych barwach weszła Addison Rae, dwudziestolatka bijąca rekordy popularności na TikToku. Muzycznym motywem przewodnim kampanii został utwór „Sweat” angielskiej piosenkarki Charlie XCX. Jednak nawet znane twarze z 84 milionami obserwujących na koncie nie przyćmią największej wartości kolekcji Pandora ME, którą bez wątpienia jest pochwała różnorodności i kreatywności.

Czym kolekcja Pandora ME skradnie serca najmłodszych klientów (i nie tylko ich)? Nieograniczonymi możliwościami stylizacji! Duży wybór wymiennych elementów sprawi, że biżuteria dostosuje się do Twojego stylu, osobowości i wyznawanych wartości.

Poznaj wszystkie elementy kolekcji Pandora ME

Pandora nie rezygnuje z charakterystycznych dla siebie charmsów. Zawieszki i medaliony z kolekcji dedykowanej Gen Z zawierają motywy anielskich skrzydeł, błyskawicy, płonącego serca czy tęczowego symbolu girl pride. Jedne modele zdobione są kolorową emalią i wysadzane cyrkoniami, inne zachowują minimalistyczny charakter.

Dodatkowe możliwości personalizacji oferują ogniwa. W ofercie znalazły się propozycje wykonane z matowej ceramiki i srebra wykończonego elektryzująco błękitną emalią. W metalu zapisano słowa niosące za sobą pozytywny przekaz i pomagające wyrażać osobowość.

Biżuteria dostępna jest w odcieniach różowego złota, polerowanego srebra i grafitowego rutenu. Bazą dla elementów stylizacyjnych są łańcuchowe bransoletki i naszyjniki o dużych ogniwach, geometryczne kolczyki i pierścionki. Produkty można dowolnie ze sobą zestawiać przy pomocy wygodnych łączników. Dzięki temu biżuteria doskonale dopasuje się do nastroju i okazji!

Niewyczerpane możliwości personalizacji są sposobem na samopoznanie i wyrażenie siebie

Weź udział w konkursie #123PandoraME

Pandora przygotowała konkurs, w którym możecie wygrać voucher do sklepu internetowego i wzbogacić swoją kolekcję biżuterii o nowe elementy! Skorzystaj z dedykowanego efektu w aplikacji TikTok i pokaż, co Ci w duszy gra. Pamiętaj, aby oznaczyć nagranie oznacz hashtagiem #123PandoraME. Konkurs wystartował 19 października.