Kolekcja Gucci adidas: ubrania, na które czekały tłumy

Dawno żadna z zapowiadanych kolekcji nie wzbudzała takich emocji, co połączenie Gucci i adidas (a trzeba przyznać, że duetów w branży fashion ostatnio było naprawdę sporo). Najbardziej pożądany luksusowy dom mody, który od wielu sezonów plasuje się na podium wszystkich rankingów oraz kultowa sportowa marka bez której nie byłoby dziś streetwearu - czy taka współpraca mogła się skończyć inaczej niż sukcesem? Atmosfera podgrzewana od lutowego wybiegu "Exquisite Gucci", gdzie w pierwszym rzędzie zasiedli Rihanna, A$AP Rocky, Jared Leto, Serena Williams i Daisy Edgar-Jones, tylko rozbudzała ciekawość klientów, którzy po pierwszej zapowiedzi skreślali dni w kalendarzu.

Te rzeczy są modne w 2022 roku według TikToka. 7 najważniejszych trendów na wiosnę i lato>>

Dziś wreszcie została pokazana w całości i trafiła do sprzedaży w obliczu ogromnych oczekiwań klientów i krytyków mody. To mariaż DNA obu marek przefiltrowany przez lata 70., połączenie słynnych znaków rozpoznawczych-logotypów i najpopularniejszych motywów, takich jak trzy paski czy czerwień z zielenią. W kolekcji znalazło się miejsce na linię damską i męską, a wśród elementów garderoby zwracają uwagę nie tylko ubrania (kostiumy kąpielowe, koszulki polo, spódnice, dresy, dzianinowe kamizelki, koszule do gry w kręgle, rozkloszowane spodnie), ale także buty, torebki, min. odświeżony model na ramię Gucci Horesebit 1955 i duffel bags w różnych rozmiarach, akcesoria, biżuteria i tak zwane "artykuły lifestyle'owe", pod którymi kryje się między innymi parasol. 

Najważniejsze są jednak buty: nowe wersje sneakersów adidas Gazelle i mokasyny Gucci Horsebit w innej odsłonie.

Wspólna kolekcja adidas x Gucci jest dostępna do kupienia na stronie internetowej włoskiego domu mody i w aplikacji adidas Confirmed, w sklepach stacjonarnych oraz w specjalnych pop-upów w miastach takich jak Los Angeles, Nowy Jork, Miami, Chicago czy Houston. Ceny zaczynają się od 235 dolarów za skarpetki gimnastyczne, a kończą na 4200 dolarach za dużą torbę z monogramem. Efekty tej wyjątkowej współpracy możecie zobaczyć już w naszej galerii.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @gucci

Kampanię sfotografowała - zgodnie z vintage wizją Alessandro Michele - utalentowana Carlijn Jacobs. "Alessandro Michele widział kampanię, która czerpie inspirację bezpośrednio z archiwalnego katalogu adidasa z 1979 roku. Aby ożywić koncepcję, marka prezentuje różnorodne ruchome obrazy uchwycone przez Carlijn Jacobs. Na jaskrawym kolorowym tle modelki i modele rozciągają się, biegają lub tańczą w miejscu do ścieżki dźwiękowej pełnych zadumy fraz, takich jak: 'Kiedy twoje myśli stają się rzeczywistością, rozumiesz, czym jest magia'" możemy przeczytać w komunikacie prasowym.

Lista 11 najmodniejszych rzeczy, w które warto zainwestować w czerwcu 2022. To te ubrania, torebki, buty i akcesoria dodajemy w tym miesiącu do ulubionych>>