Do przedstawienia pięknej historii o przyjaźni i wspólnych więziach, Mango poprosiło znane ze swojego ponadczasowego stylu siostry Jones. Quentin i Jemima wystąpiły w roli gospodarzy, organizujących kolację dla swoich przyjaciół. Na spotkaniu Jemima Jones, założycielka znanej firmy cateringowej Tart z Londynu, wraz ze swoją siostrą Quentin, artystką i fotografką, zapraszają nas do świata pełnego inspiracji i odświętnej atmosfery.

Gośćmi są znane osobowości ze świata mody i kultury, tworzące krąg przyjaciół gospodarzy: Waris Ahluwalia, projektant i aktor, czy Greta Bellamacina, aktorka i poetka wraz ze swoim mężem, Robertem Montgomerym, znanym artystą grafikiem. Na fotografiach zobaczymy również Sofię Sánchez de Betak, dyrektor kreatywną oraz ambasadorkę marki Mango, Hikari Yokoyamę, konsultanta specjalizującego się w dziedzinie sztuki i mody, a także modela Kita Butlera.

Kolekcja inspirowana jest modą lat 70., obfituje ona w koronki, skórę oraz aksamit. Błyszczące zdobienia, cekiny i wszelkiego rodzaju frędzle stanowią elegancki dodatek każdej ze stylizacji. W kolekcji męskiej kluczowymi elementami są z kolei klasyczne, dwurzędowe płaszcze i marynarki. Innym nieodzownym elementem linii są aksamitne marynarki o różnych odcieniach w połączeniu z dzianinowymi swetrami.

Edytorial, uchwycony obiektywem znanej fotografki Cass Bird, odzwierciedla kwintesencję wieczorów spędzonych w gronie przyjaciół, którym przyświecają jakże istotne dla marki wartości koleżeństwa i jedności. Znaczenie więzi międzyludzkich podkreślane są w szeregu działań i kampanii Mango, wychodzących naprzeciw wartościom takim jak przyjaźń, wspólne spędzanie czasu oraz świadomość własnej tożsamości.