Historia jest pozornie prosta i nawiązuje do rzeczywistości wielu rodzin: zbliża się Gwiazdka, a ojciec dziewczynki musi akurat być wtedy w pracy i nie może spędzić Świąt z rodziną. I w tym momencie fabuła z uniwersalnej powoli zmieniaj się w bajkową. Skoro tata pracuje na statku - córka prosi go, aby przekazał jej list Świętemu Mikołajowi. Szybko zapomina o obietnicy, ale kiedy wyjmuje lunch z torby, znajduje tam kartkę z adresem Bieguna Północnego. Postanawia więc spontanicznie wyruszyć w samotną podróż i dostarczyć list, ale wszystko staje na przeszkodzie i opóźnia jego "misję". Wsiada w ponton, który się psuje, następnie spotkanie z wielorybem sprawia, że ląduje niemal na dnie (ale mimo wszystko broni przesyłki jak największego skarbu), w końcu rozbija się na wyspie, wspina po górach, przemierza przez chaszcze, łapie stopa i robi wszystko, momentami wręcz ocierając się o śmierć, by dotrzeć do adresata. Kiedy to się udaje, okazuje się, że z powodu Gwiazdki dom Świętego zamknięty jest na cztery spusty.

Mężczyzna jest wyczerpany i zrezygnowany, do tego czuje, że zawiódł własne dziecko. Wtedy pojawia się ciężarówka Coca-Coli prowadzona przez Mikołaja i... zawozi ojca do domu, który przy okazji zwraca uwagę na to, o czym marzyła dziewczynka. "W te święta daj coś, co tylko ty możesz dać. Czy to osobiście, przez niezręczną rozmowę wideo czy po prostu krótką wiadomość. Znalezienie czasu dla tych, których kochasz, sprawia, że ​​Boże Narodzenie jest naprawdę najbardziej wyjątkowym okresem w roku, bez względu na to, jak to robisz" podsumowuje całą kampanię Coca-Cola i przypomina o sensie Gwiazdki, którym są bliscy ludzie. 

Świąteczną kampanię Coca-Coli 2020 możecie obejrzeć poniżej:

Nowości Mango reklamuje polska modelka - Kasia Struss. W kampanii wystąpiła ze swoją córeczką, Alą>>