Czerwone komplety z koronką, zbudowane z pasków body, zmysłowe szlafroki i świetne jakościowo piżamy. Wśród nowości popularnej bieliźnianej marki znalazło się kilka linii, z których każda inaczej interpretuje świąteczny klimat. The Gift of Glam to akcenty inspirowane Świętami, które urozmaicają klasyczne style bielizny, w The Gift of Relaxtion znajdziemy flanelowe i satynowe zestawy piżamowe oraz pluszowe szlafroki, z kolei The Gift of Ease wyznaczają biustonosze i świąteczne zestawy majtek w szerokiej rozpiętości rozmiarów. Kolekcję zamykają m.in. miękkie zestawy z polaru i kapcie, czyli The Gift of Cozy. 

Nowa kolekcja Victoria's Secret zapowiada zmiany w marce? W kampanii wreszcie wystąpiły modelki o różnych rozmiarach i typach urody>>

W nowej kampanii, sfotografowanej w domowych warunkach i utrzymanej w duchu body positive, wystąpiły Alexina Graham, Barbara Palvin, Candice Huffine, Candice Swanepoel, Chanel Iman, Daniela Pestova, Devyn Garcia, Helena Christensen, Solange van Doorn i Valentina Sampaio. Wygląda na to, że obrana przez markę strategia pokazywania w reklamach kobiet o różnych kształtach, rozmiarach, typach urody, ale też bez względu na wiek to realne zmiany w Victoria's Secret. Trzymamy kciuki oby były stałe - bo Holiday 2020 to jedna z najlepszych kampanii ostatnich lat od tego popularnego producenta biżuterii.

Zdjęcia z sesji oraz packshoty produktowe świątecznej kolekcji Victoria's Secret 2020 możecie obejrzeć już w naszej galerii.