Sezon świątecznych kampanii modowych: start. Wśród krótkich wideo z choinką w tle, obrazków pełnych śnieżnych kul i światełek oraz zachwycających sesji zdjęciowych z czerwonymi kreacjami i kaszmirowymi swetrami warto zwrócić uwagę szczególnie na jedną z nowych gwiazdkowych produkcji. Chodzi o reklamę Zalando na Święta 2019, za pomocą której marka kolejny raz chwyta za serce. Jeśli pamiętacie dobrze zeszłoroczny spot "Święta. Zawsze modnie" możecie być pewni, że niemiecka platforma sprzedażowa i tym razem Was nie rozczaruje. Szykujcie chusteczki! 

Zalando otwiera stacjonarny sklep z odzieżą używaną>>

Zalando na Święta 2019. Nowa kampania internetowego sklepu

Młody chłopak postanawia zabrać swoją babcię na bal gwiazdkowy - kobieta zamawia przez internet specjalny kostium ozdobiony srebrną nicią, stroi się w złotą biżuterię i wyciąga z szafy miękki wyjściowy płaszcz. Oboje są podekscytowani tą oryginalną ideą i cieszą się, że spędzą razem czas. Na miejscu okazuje się jednak, że nie tylko oni wpadli na taki pomysł: każdy z zaproszonych gości zabrał na imprezę członków swojej rodziny. Christmas party zamieniło się w ten sposób w wydarzenie łączące różne pokolenia i style. To oczywiście nawiązanie do szerokiego asortymentu Zalando, ale na pierwszy plan wysuwa się jedno: moc ciepłych więzi emocjonalnych między młodymi ludźmi i ich dziadkami. Prawdziwy dancing międzypokoleniowy, w którym same chętnie wzięłybyśmy udział. 

"Święta to szczególny czas, w którym zależy nam na podkreśleniu różnorodności naszych klientów i ich zwyczajów wspólnego świętowania. Na Zalando, gdzie ponad 29 milionów klientów ma do wyboru ponad 450 000 stylizacji od ponad 2000 marek, stylu nie dyktuje wiek, płeć, wygląd, sylwetka czy pochodzenie. Naszą ambicją i celem jest zapewnienie konsumentom dowolnego oraz nieograniczonego wyboru - niezależnie od tego kim są i w jaki sposób spędzają Święta" mówi Dawid Pożoga, Marketing Lead PL w Zalando.

To jednak nie wszystko. Reklamie towarzyszy dłuższe wideo, w którym bohaterowie kampanii opowiadają o tym, jak i z kim planują spędzić święta ("Myślę, że chodzi o to, by czuć się ze sobą komfortowo - niezależnie od tego, co masz na sobie" mówi jedna z kobiet, a my zapisujemy tę myśl w kalendarzu pod datą 24 grudnia).

Zalando rezygnuje z plastikowych opakowań jednorazowego użytku>>

Sukienki na Święta 2019. Zobacz najmodniejsze kreacje na Wigilię >>

Całość spina oczywiście sesja zdjęciowa - tym razem Zalando zaprosiło do współpracy fotografa Toma Johnsona z MiniTitle, który pracował wcześniej z niezależnym magazynem Dazed. Przed jego obiektywem stanęli między innymi brytyjska aktywistka Saffi Karina (@saffi_karina) i niemiecki influencer Jannik Diefenbach , którego profil na Instagramie zasłynął ze zdjęć jego dziadka (@jaadiee). Kampania świąteczna Zalando to kontynuacja nowego pozycjonowania sklepu pod hasłem "Free to be". "Jego głównym przesłaniem jest to, że nikt nie powinien Cię ograniczać w wyrażaniu siebie, możesz nosić co chcesz i być kim chcesz" czytamy w informacji prasowej.