Le Petit Trou - marka założona przez Zuzannę Kuczyńską, stylistkę (współpracującą kiedyś m.in. z magazynem ELLE), Polki (i nie tylko je, bo projekty Le Petit Trou stanowią ofertę zagranicznych platform: Zalando i Net-a-Porter) uwiodła zmysłową bielizną. Najbardziej charakterystyczne stały się figi z wycięciem z tyłu - stąd zresztą nazwa brandu Le Petit Trou, czyli po francusku dosłownie "mała dziurka". Oprócz nich, w kolekcji Le Petit Trou znajdziecie a m.in. piękne transparentne braletki, staniki ozdobione ultradziewczęcymi falbankami, a także klapki z futerkiem i sexy body. Teraz klientki marki będą mogły kupić (online lub w butiku stacjonarnym przy ul. Koszykowej w Warszawie) także kostiumy kąpielowe z metką Le Petit Trou.

Już dziś -  31 maja 2019 roku do sprzedaży trafi pięć modeli strojów kąpielowych (m.in. czarne na cienkich ramiączkach i minimalistyczne bikini). Wszystkie zostały odszyte we Francji. Jak czytamy w informacji prasowej - "kostiumy zaprojektowano w duchu Le Petit Trou tak, aby idealnie pasowały i podkreślały każdą kobiecą sylwetkę". 

Kolekcję kostiumów kąpielowych Le Petit Trou promuje kampania zrealizowana na obrzeżach Andaluzji. Malarskie klimatyczne fotografie w plenerze (zdjęcia powstawały w ogrodach i nad wodą) to dzieło Sonii Szóstak - jednej z najzdolniejszych polskich fotografek młodego pokolenia. O Sonii pisałyśmy ostatnio w kontekście jej najnowszej kampanii dla Balmain - zobaczcie>>>>