Ostatnio głośno było o salonie przyszłości Zary. Otworzony w koncepcie click-and-collect spełnia rolę "showroomu", w którym każdy może przymierzyć interesujące go ubranie, jednak proces zakupu odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego, a kupiony produkt dostarczony jest pod same drzwi. Podobną rewolucję czeka niebawem markę Stradivarius. W ponad 900 sklepach pojawiło się już specjalne stanowisko: Online Specialist. 

Online Specialist ma za zadanie wesprzeć klientów podczas zakupów przez Internet. Rozpoznamy go poprzez szary podkoszulek. Nieoceniona ma być jego pomoc w złożeniu zamówienia bez konieczności stania w kolejce do kasy oraz w udzieleniu informacji dotyczących produktów i #stradilooks - udostępnianych w mediach społecznościowych. Doradca pomoże skompletować wybraną stylizację, znaleźć odpowiedni rozmiar i złożyć zamówienie, które można odebrać w sklepie po 48 godzinach. 

Inditex odpowiada w ten sposób na oczekiwania młodej i cyfrowej klienteli, poszukującej ubrań znalezionych na zdjęciach w interencie. Specjalnie stworzone stanowisko ma za zadanie zadowolić klienta, który nie znalazł w sklepie fizycznym wybranego przez siebie modelu czy rozmiaru. Hiszpański holding odzieżowy stawia coraz bardziej na integrację online i offline. 

Online Specialist dostępny jest w krajach, w których funkcjonuje sprzedaż online. Sprawdźcie, gdzie go spotkacie!