Tak, pod tym względem jesteśmy amerykańscy do szpiku kości. Sieć kawiarni Starbucks w Polsce rozrasta się - właśnie otwarto 60 lokal marki w naszym kraju (tym razem w Centrum Handlowym Wroclavia) i jest to siódmy punkt uruchomiony w tym roku.  

Od otwarcia pierwszej kawiarni Starbucks w Polsce, na ulicy Nowy Świat 62 minęło już osiem lat i od tego czasu dołączyły do niej lokale w dużych aglomeracjach: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni i Bydgoszczy, czyli wszędzie tam, gdzie Starbucks ma największe możliwości dotarcia do swoich grup docelowych. Jeszcze w tym roku jednak zostanie uruchomionych kilka lokali w mniejszych miastach, w których jeszcze Starbucks nie gościł. 

- Od kilku lat utrzymujemy stałe tempo rozwoju w Polsce, które oscyluje w granicach 12 otwarć rocznie. Niemniej w kolejnych latach liczba ta będzie sukcesywnie zwiększana do około 20 otwarć w ciągu roku - mówi Patryk Kozakiewicz, Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. - Priorytetem w planach naszej dalszej ekspansji są duże miasta, aczkolwiek fani Starbucks mogą się spodziewać naszych otwarć również tam, gdzie naszych lokali jeszcze nie ma. Koncentrujemy się na atrakcyjnych lokalizacjach - jak w przypadku kawiarni znajdujących się np. w zabytkowej części Krakowa - czy też miejscach o dużych skupiskach ludzi, w pobliżu dworców lub w centrach handlowych – dodaje.

Tymczasem sieć przyjrzała się nawykom swoich klientów. Sprawdźcie w naszej galerii, jakie kawy sprzedają się w Starbucksie najlepiej i co do nich dobieramy.