Najnowsza kampania Sprandi „Take a Breath” celebruje ideę self care. Po błogim odpoczynku, nadszedł czas na aktywność fizyczną, wzrost endorfin i beztroską radość w gronie najbliższych. Zgodnie z tą myślą, marka Sprandi zaprosiła swoich przyjaciół i ambasadorów, by aktywnie celebrować czas na świeżym powietrzu. Marka rzuciła wyzwanie wspólnego meczu na korcie tenisowym, jak również zadbała o wypoczynek zgromadzonych gości. 

Oprócz wspólnej gry w tenisa, uczestnicy spotkania mieli możliwość personalizacji akcesoriów Sprandi. Na uczestników spotkania czekała strefa relaksu, niebieska strefa foto oraz food court oferujący sygnowane napoje, hot dogi w amerykańskim stylu czy niebieskie lody Sprandi.

Podczas spotkania zostały zaprezentowane elementy najnowszej kolekcji  Sprandi na sezon jesień-zima 2022. Pionier stylu athleisure na zbliżający się sezon przygotował komfortowe joggery, bluzy i t-shirty. Nie zabrakło również wygodnych sneakersów nawiązujących do aktualnych trendów w modzie. Nową kolekcję uzupełniają stylowe dodatki: sportowe torby, skarpety czy czapki z daszkiem z logo marki. 

Tego dnia marka Sprandi postawiła na aktywny wypoczynek i celebrowanie wolnego czasu w dużym gronie przyjaciół. Wśród zaproszonych gości znaleźli się influencerzy z całej Europy, m.in. z Czech, Węgier czy Słowacji. We wspólnej rozgrywce tenisowej wzięli udział również Joanna Horodyńska, Jan Wieteska, Malwina Wędzikowska, Artur Sikorski, Ofelia, Kamil Szymczak, Marta Dyks i Radek Pestka.

Jeżeli chcecie poczuć klimat kampanii Sprandi na sezon jesień/zima 2022 koniecznie wpadnijcie do wyjątkowej strefy Sprandi przy barze Newonce w Warszawie! Zapraszamy do czwartku, 18 sierpnia!

Ubrania i dodatki z najnowszej kolekcji Sprandi są dostępne w salonach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.