GAP Polska: sieciówka pojawiła się nad Wisłą

Pod koniec wakacji media obiegła wieść, że na polski rynek wchodzi japońskie Uniqlo. Teraz dołącza do niego kolejna marka - GAP. Amerykańska sieciówka zadebiutuje jednak w odrobinę innej formie niż konkurent z Azji, ponieważ skupia się głównie na sprzedaży internetowej. Co już wiemy? Pod koniec września zadebiutowało konto na Instagramie @gappolska, na którym pojawił się pierwszy powitalny post: "HELLO POLSKO! Popularna amerykańska marka GAP już tutaj jest! Kupuj online w zaciszu swojego domu na GAP.pl i zostań naszym obserwatorem a nie przegapisz żadnej wiadomości #WitajPolsko".

Słynna japońska sieciówka wchodzi do Polski. Wiemy, gdzie uwielbiana przez minimalistów marka Uniqlo otworzy pierwszy sklep stacjonarny>>

Przez kolejne dni opublikowano także archiwalne zdjęcia z otwarcia pierwszego sklepu popularnej sieciówki w 1969 roku w San Francisco, informację o powitalnej zniżce, jesiennych trendach czy ofercie dla dzieci. Nie zabrakło też kultowej już kolekcji Logo, czyli kolorowych bluz z kapturem z dużym napisem GAP z przodu. Co więcej, pojawiają się również pierwsze klatki Stories oraz udostępnienia, chociaż póki co Instagram liczy dopiero około 40 fanów.

Już teraz jednak w sklepie online GAP Polska możecie kupić torebki, buty, dodatki, płaszcze, kurtki, swetry, dżinsy, koszule czy T-shirty z metką amerykańskiej marki. 

I to zupełnie bezpośrednio, a nie jak dotychczas przede wszystkich w sklepach multibrandowych przez internet. Czy czeka nas także stacjonarny sklep tej marki? Póki co nie wiadomo, ale na GAP.pl widnieje czeski adres. 

Nowości Zara na jesień 2022: 11 najpiękniejszych rzeczy z najnowszej kolekcji hiszpańskiej marki, które chcemy mieć>>

GAP jest jedną z kultowych casualowych marek na świecie, która oddaje subtelny hołd amerykańskiemu stylowi. "Firma Gap zostaje założona w 1969 roku, a jej głównym celem jest ułatwienie wyboru jeansów i zrobienie czegoś więcej dla klientów. W ciągu ponad 50 lat firma rozrasta się do siedmiu marek, a początkowy cel przekształca się w globalną ambicję promującą równość, uczciwą integrację i przede wszystkim zrównoważony rozwój" czytamy na jej stronie. Po klasyki sieciówki, takie jak dżinsowe spodnie czy bawełniane bluzy i T-shirty ze słynnym logo, sięgają ludzie na całym świecie. W ostatnim czasie GAP współpracowało m.in. z Kanye Westem przy wspólnej kolekcji Yeezy x GAP.

10 hitów na jesień z wyprzedaży Reserved, które wyglądają na (dużo) droższe niż są w rzeczywistości>>

Lista najciekawszych nowości z Mohito. To te ubrania, buty i dodatki z oferty polskiej sieciówki wpadły w oko dziewczynom z branży mody>>