Anja Rubik w nowej kampanii Zara 

Anję Rubik kojarzymy głównie z luksusowym segmentem high fashion. I słusznie. Polka wielokrotnie zaznaczyła swoją obecność na światowych wybiegach podczas najważniejszych branżowych wydarzeń. Poza granicami kraju znana jest między innymi jako ulubienica Donatelli Versace i Anthony'ego Vacarello – dyrektora kreatywnego francuskiego domu mody Saint Laurent. Na wzór koleżanek po fachu, wśród których Abby Champion, Mica Argañaraz, Olivia Vinten,  Lexi Boling, czy Mona Tougaard,  Rubik od czasu do czasu pojawia się jednak również w lookbookach popularnych sieciówek. Przede wszystkim jednej z nich. W sesjach wizerunkowych Zary, bo o tym gigancie odzieżowym mowa, wystąpiła między innymi jako twarz projektów „Born In The 70's", „Back To Minimal”, czy „Dance, dance, dance”. W maju tego roku światło dzienne ujrzała kolejna kampania z polską topmodelką w roli głównej: zarówno przed obiektywem, jak i w nazwie. Po kilku tygodniach fotograficzna ilustracja kolekcji na wiosnę i lato 2020 doczekała się swojej kontynuacji. Na zdjęciach dominują czerń, biel, i pastele w minimalistycznym ujęciu. 

Czytaj też:  Właściciel Zary zamyka sklepy z powodu skutków pandemii koronawirusa

Nowości Zara wiosna-lato 2020: co warto kupić?

Czego możemy spodziewać się po ostatniej kolekcji hiszpańskiej sieciówki. Wśród prezentowanych przez Anję Rubik nowości między innymi pudrowe szorty typu paperbag inspirowane pokazami Isabel Marant, drapowana bluzka z nadrukiem w stokrotki, sandałki z paseczkami spaghetti i landrynkowy letni garnitur. Na stronie Zary znajdziecie też aktualnego ulubieńca stylistek i influncerek. Gładki top z poduszkami na ramionach (tutaj dostępny w trzech wersjach kolorystycznych) to absolutny must have sezonu. 

Sprawdź teżLetnia wyprzedaż w Mango do -50%: 10 przecenionych rzeczy, które mamy ochotę wrzucić do koszyka