Selena Gomez jako twarz amerykańskiej marki Coach zadebiutowała w kampanii na jesień-zimę 2017. Autorem zdjęć był wtedy sam Steven Meisel. Gwiazda pop również i tym razem stanęła przed obiektywem mistrza fotografii mody. Artystka podczas sesji zdjęciowej do kampanii na wiosnę i lato 2018 pozowała na parapecie otwartego okna na tle miejskiej scenerii Nowego Jorku w retro stylizacjach. Buduarowe sukienki na cienkich ramiączkach, kryształowe kołnierzyki i pierścionki z ogromnymi oczkami przywodzą na myśl klimat zupełnie innej epoki. Efekt ten potęgują ciepłe tonacje fotografii, tajemnicze spojrzenie gwiazdy i makijaż, o który zadbała legendarna makijażystka - Pat McGrath. O subtelnie spięte włosy artystki zatroszczył się z kolei Guido Palau

Torebki, które oprócz Seleny Gomez są "gwiazdami" kampanii, przyciągają spojrzenie dzięki ozdobnym akcentom - brelokom z kwiatami, przeplatanym łańcuszkom, kolorowym paskom i licznym nabijanym aplikacjom. Model w odcieniu pudrowego różu z florystycznym zdobieniem ma szanse stać się hitem na instagramie!

Kampania obejmuje także krótkie wideo nakręcone podczas sesji zdjęciowej. Zobaczcie: