"Jestem wdzięczna, że mam okazję świętować starania moich przyjaciół. Moja współpraca z @lamariette ma premierę właśnie dziś! To, co kocham w tej marce, to to, że celebruje kobiety, które kochają swoje ciała bezwarunkowo, dając sobie łaskę, na jaką zasługują. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mi" wyznała na Instagramie Selena Gomez, a swój wpis opatrzyła zdjęciami z kampanii La'Mariette, której jest bohaterką. 

Selena Gomez pokazała bliznę po transplantacji nerki. "Nie chciałam wcześniej jej pokazywać na zdjęciach, nosiłam rzeczy, które ją zakrywały">>

Gwiazda pozuje w niej ubrana w kolorowe kostiumy kąpielowe jedno i dwuczęściowe, które zdobią malarskie wzory. Nie znajdziecie tam wyszczuplonej w Photoshopie talii czy wygładzonego brzucha - Gomez wygląda zachwycająco i pięknie, ale chciała być w tej kampanii naturalna i pokazać, jak naprawdę wygląda jej ciało. Przez ostatnie lata zmagała się z załamaniami nerwowymi oraz miała problemy zdrowotne (przeszła między innymi zabieg transplantacji nerki, a potem wykryto u niej leukopenię). Dziś po ciężkich doświadczeniach chce działać na rzecz ruchu body positive i wspierać inne kobiety w odkrywaniu miłości do swoich ciał. To łączy się także z ideą marki La'Mariette, która powstała w duchu ciałopozytywności. Co ciekawe, odpowiadają za nią przyjaciółka gwiazdy, Theresa Mingus oraz jej biznesowy partner Morgan Brutocao. 

Fani Seleny Gomez gratulują gwieździe odwagi i dziękują w komentarzach za to, że pokazuje swoje ciało takie, jakim jest - jednocześnie zachęcając inne kobiety do łaskawszego spojrzenia w lustro. Niesamowite zdjęcia piosenkarki i aktorki możecie obejrzeć na Instagramie La'Mariette i u niej na profilu, a także w naszej galerii.

Amber Heard została mamą! Przez kilka tygodni ukrywała te wieści przed światem: "Chciałam to zrobić na własnych warunkach">>