Wcześniej marka Roboty Ręczne była głównie znana z wełnianych swetrów, czy delikatnych dzianin, ale od kilku miesięcy w ofercie znajdziemy również modne koszyki z wikliny. "Wydaje mi się, że były one z nami od zawsze, bo nie wyobrażam sobie piękniejszego zestawienia materiałów niż wiklina i wełna", przyznaje Marta Iwanina-Kochańska, założycielka brandu. To właśnie one zastąpią nam w tym sezonie torby typu "shopper", co więcej, staną się idealnym dodatkiem, bez względu na okazję. Podobnie będzie z robionymi ręcznie siatkami (to ich wielki powrót, czytaliście już nasz cykl ELLE Nostalgia o net bags?), które już pokochały światowe influencerki. 

Premierowa kampania "Daydreaming" marki Roboty Ręczne to powrót do natury i sielanki, którą przeżywamy w trakcie cieplejszych miesięcy. Nie ma mowy o troskach i zmartwieniach, liczy się wolność i spokój."Ruch ciepłego wiatru, światło gorącego słońca, niewinna biel ubrań i soczysta zieleń przyrody mają wprawiać nas w ten błogi nastrój. Chcemy się przenieść razem z nimi na chwilę do szczęśliwego, beztroskiego miejsca, zapomnieć o tym, co dookoła i zamyślić się o niebieskich migdałach, śnić na jawie..." Ach, ta nostalgia!

Roboty Ręczne wiosna-lato 2018 >>

Zdjęcia: Michaela Metesová / Bulletproof Warsaw

Makijaż i włosy: Anna Słowińska / Dziewczyna od pudru

Stylizacje: Robert Łosyk

Modelki: Oliwia i Nika / Wave Models

Produkcja: Mateusz Bzówka / Bulletproof Warsaw