Rzadko zdarza się, żeby światowy brand oddał część decyzyjności swoim klientom - marka Mango to zrobiła, zostawiając swoim fanom na Instagramie do podjęcia kluczowe decyzje dotyczące kampanii oraz kolekcji na wiosnę-lato 2020. Inicjatywa Your choices make us stworzona została po to, żeby wzmacniać przynależność wspólnoty, pogłębiać  zainteresowania łączące markę, ze stworzoną wokół niej społecznością. Pod hasłem „Look. Participate. Decide” skrywa się więc pionierski projekt - 11 milionów użytkowników platformy społecznościowej mogło wybrać ubrania, które pojawiły się w kampanii oraz podjąć decyzję, dotyczące podróży bohaterów kampanii do Meksyku. 

"Shared Moments" 

Zdjęcia do nowej odsłony kampanii "Shared Moments" wykonał znany brytyjski fotograf mody Glen Luchford, a bohaterkami, które fotografował na tle kolorowych, meksykańskich krajobrazów były widziane na najważniejszych wybiegach mediolańskiego tygodnia mody Anna Ewers, Rebecca Leigh Longendyke i Vittoria Ceretti, a także top modele - Kit Butler i Hamid Onifade

Bliskość i zaufanie - takie były główne założenia wiosenno-letniej kampanii. Najistotniejsze dla marki Mango wartości zostały przedstawione na tle malowniczych miast Valladolid i Mérida. Intymność i naturalność wspólnie spędzonych chwil odzwierciedlona jest w delikatnych kadrach utrzymanych w stylistyce retro. Ta szczególna kampania ma na celu umocnić koncepcję togetherness, którą marka Mango komunikuje od kilku lat i jeszcze bardziej, w wyjatkowy sposób, zbliżyć się do swoich fanów. 

Kolekcja wiosna-lato 2020

W nowej kolekcji Mango dominuje inspiracja latami 70. - kwieciste mini i powłóczyste maksi sukienki w pastelowych kolorach, dzwony z wysokim stanem, plecione koszyki, sandały na masywnym obcasie i duże okulary. Cała linia damska Mango została uszyta w 100% zrównoważonych tkanin, m.in. z proekologicznej bawełny oraz włókien pozyskanych z recyklingu. Przyjazne środowisku i nienachalnie nawiązujące do najbardziej istotnych obecnie trendów projekty, chętnie znalazłybyśmy w swojej letniej (a najlepiej wakacyjnej) szafie. W kolekcji męskiej dominują jeansowe total looki, skórzane marynarki i katany w stylu vinatage. Dodatkowo, kolekcje uzupełniają czarno-białe koszule w paski oraz akcesoria - espadryle i przeciwsłoneczne okulary, inspirowane stylem lat 70. 

Wiosenno-letnia kolekcja Mango dostępna będzie w sprzedaży od 27 lutego! 

Wszystkie zdjęcia z kampanii "Shared Moments" oraz zdjęcia z nowej kolekcji Mango na wiosnę-lato 2020 znajdziecie w naszej galerii.