Akcji #MYCALVINS nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Najpierw bieliznę i ubrania z linii Calvin Klein Jeans promował projekt w mediach społecznościowych, a później kampanie z tak zwaną "rodziną Calvina Kleina" (należą do niej m.in. A$AP Rocky, Solange i A$AP Ferg). Teraz do gangu amerykańskiej marki dołączyli: Kaia i Presley Gerber. Dzieci supermodelki Cindy Crawford i współcześni influencerzy reklamują ubrania z linii Calvin Klein Jeans, które można już zamówić online na stronie marki (denimowe kurtki, kamizele, czapki z daszkiem, topy oraz spodnie). To kolejne zlecenia młodych modeli. Kaia ostatnio była gwiazdą reklamy Versace i Penshoppe i pojawiła się na wybiegu takich domów mody jak m.in. Chanel, Miu Miu czy Valentino. Jej brat z kolei chodził po wybiegu Bottega Veneta, Tommy Hilfiger oraz Burberry. Dla Calvina Kleina sfotografował ich (bez zaskoczenia) ulubiony fotograf Rafa Simonsa - Willy Vanderperre