ELLE, z francuskiego ona, bo stworzony dla kobiet jest hołdem dla kobiecego temperamentu i stylu. Nic dziwnego, że nowy model Citroën został zainspirowany właśnie magazynem ELLE, w końcu to światowa biblia nie tyle mody, co stylu. Przewodnik po kobiecym lifestyle’u i prekursor trendów. Podobnie co marka Citroën, która od 2 lat konsekwentnie realizuje spójny plan sprzedaży samochodów zachowanych w wysokiej jakości estetyce. Tym razem marka puszcza oko do wszystkich kobiet i wypuszcza model ELLE dedykowany właśnie im. Elegancja i miejski akcent to odzwierciedlenie wiodącego prym w dziedzinie mody magazynu ELLE.

 

Poza perfekcyjnym wykonaniem z dbałością o każdy szczegół, Citroën C3 ELLE został wyposażony w szereg dodatkowych elementów seryjnych, takich jak Airbumpy® , dwukolorowe nadwozie, czujniki parkowania z tyłu czy klimatyzację automatyczną i 7”ekran dotykowy. W serii specjalnej C3 ELLE cechy te zostały dodatkowo podkreślone i wydobyte poprzez nietuzinkowe zestawienia kolorystyczne i ekspresyjne detale. Intencją marki było zwiększenie atrakcyjności modelu C3, w szczególności ze względu na wybory klientów w zakresie nowych technologii i personalizacji (40 proc. klientów wybiera poziom wyposażenia Shine, a 60 proc. wersję z dwubarwnym nadwoziem).

Czym zasłynął Citroen C3 od momentu premiery? 

  • Dostępne w standardzie dwubarwne nadwozie w kolorze Blanc Banquise z dachem w kolorze Sable (Piaskowym); Unikatowe, barwne akcenty w kolorze Cherry Pink, które podkreślają obramowania świateł przeciwmgłowych, obramowania Airbumpów® oraz ozdobne naklejki na tylnych słupkach.
  • Logo magazynu ELLE na przednich drzwiach oraz centralnie umieszczona ozdobny sticker na dachu dla większej personalizacji nadwozia.
  • Spójny z nadwoziem wystrój wnętrza z ozdobnymi akcentami w kolorze Cherry Pink: przeszycia szarej tapicerki oraz obramowania ozdobnej listwy na desce rozdzielczej.
  • poziom wyposażenia Feel, wzbogacony o szereg dodatkowych opcji, m.in.: halogeny, 4 szyby elektryczne sterowane impulsowo, czujniki parkowania z tyłu, lektrycznie składane i podgrzewane lusterka, klimatyzacja automatyczna i ekran dotykowy 7”,kierownica obszyta skórą, dekory shiny black i satin chrome, specjalne dywaniki z logo ELLE
  • Gama wydajnych i efektywnych energetycznie silników benzynowych PureTech: 1.2 PureTech 82, 1.2 PureTech 110, 1.2 BVA PureTech 110.

Historia marki Citroën

Za rok będzie obchodziła 100-lecie istnienia. Historia marki Citroën zaczyna się w Paryżu, we Francji skąd pochodzi André Citroën. Jego ojciec był holendrem, zaś matka polką pochodzenia żydowskiego. To właśnie w Polsce, rodzinnym kraju jego matki odkrył nieznany we Francji, tańszy sposób wytwarzania przekładni zębatych o zębach daszkowych i kupił na niego patent. Tak zaczęła się wielka przygoda, która zmieniła bieg historii. Otworzona przez Citroëna firma z tej zrzeszającej 10 osób zmieniła się na potężną fabrykę, która do 1914 roku dziesięciokrotnie pomnożyła swoje obroty przedsiębiorstwa. Dziś marka Citroën jest jedną z najważniejszych na świecie. Przez prawie 100 lat powstało kilkadziesiąt modeli, które na zawsze zapiszą się na kartach historii. 

ELLE - 24 lata polskiej mody

Pierwszy numer ELLE ukazał się w Paryżu 21 listopada 1945 roku, założycielką magazynu była francuska dziennikarka Hélène Gordon-Lazareff. Na polskie wydanie musieliśmy trochę poczekać, bo aż do 1994 roku. Pierwsze, październikowe wydanie kosztowało wtedy 39 900 zł (!). Na jej okładce pojawiła się w biało-czerwonym zestawie światowej sławy polska modelka - Basia Milewicz. Redaktor naczelną była wtedy Maria Majdrowicz-Piijanowska, jednak wkrótce miała ją zastąpić wieloletnia redaktor naczelna polskiego wydania ELLE - Marzena Wilkanowicz-Devoud. 

"Pamiętam, w marcu 1994 roku, miałam dyżur nocny w agencji. W pewnym momencie trafiłam na depeszę: "Wydawnictwo Hachette Filipacchi Médias wchodzi na rynek polski. Będzie wydawać polską edycję Elle". Wpadłam w euforię, ponieważ zdałam sobie sprawę w tej właśnie chwili, że chcę pracować w "Elle". Robić wywiady. - Marzena Wlkanowicz-Devoud.

Pierwsze wydanie powstało w małym budynku przy ulicy Świętojerskiej. Siedzący przy zawalonym międzynarodowymi wydaniami ELLE stole redaktorzy mieli do dyspozycji tylko jeden telefon. Próbowali sobie wyobrazić przyszłe czytelniczki, brak doświadczenia nadrabiali entuzjazmem pionierów. W tamtych czasach zdobycie ubrań od projektantów, tych które widujemy na zdjęciach z pokazów było niemal nieosiągalne. Jednak ekipie, która powołała do życia magazyn ELLE udało się zrewolucjonizować polski rynek i zmienić podejście polek do mody i stylu. Przez 24 lata istnienia polskiego wydania ELLE na jego okładce pojawiały się takie osobistości jak: Jolanta Kwaśniewska, Alicja Bachleda-Curuś, Kate Moss, Michał Żebrowski, Maja Ostaszewska czy Olivier Janiak z Karoliną Malinowską. Dziś nadal pozostaje synonimem dobrego smaku i przewodnikiem po stylu. 

Materiał promocyjny