"Już od ponad dwóch lat jestem dumną ambasadorką linii Vera. Bardzo się cieszę, że moja ulubiona marka bieliźniarska oprócz fajnych piżam i odzieży do noszenia na co dzień, rozszerzyła swoją ofertę z myślą o biuściastych. Ładna, koronkowa bielizna, nawet pod zwykłą bluzą czy swetrem od razu poprawia nastrój. Biustonosze z linii Vera są też super wygodne i funkcjonalne, co jest dodatkowym plusem. Gdy nic cię nie uwiera, to wiadomo, że czujesz się lepiej. Uważam, że piękna bielizna to zawsze dobry pomysł. Bez względu na rozmiar biustu. Wszystkie kobiety na to zasługują. A najlepsze co możemy zrobić dla swojego biustu, to go po prostu polubić" – mówi Radzka o swojej współpracy z Intimissimi

Falconeri publikuje swój manifest: "Wierzymy w długotrwałe piękno. Nie w modę typu fast fashion">>

Tym razem popularną youtuberkę możemy zobaczyć w nowej kampanii wspomnianej linii Vera, której twarzą w tym sezonie jest także portugalska modelka i influencerka Julia Palha. A w niej - modele biustonoszy stworzone dla wyjątkowego komfortu: Iris, Mina i Clara. Każdy z nich postał z najlepszej jakości materiału oraz został zaprojektowany i wyprodukowany we Włoszech. Charakteryzują je wyjątkowo miękkie i wygodne tkaniny, takie jak delikatna koronka i microfibra, które w połączeniu z regulowanymi, szerokimi ramiączkami zapewniają doskonałe podtrzymanie i dopasowanie dla większych biustów. 

Calzedonia stworzyła wspólną kolekcję ze sportową marką Superga. Zobaczcie efekty tej niesamowitej współpracy>>

Zachwycające zdjęcia Radzkiej w nowościach Intimissimi z linii Vera możecie już obejrzeć w naszej galerii.