„Hermès Beauty jest częścią nas - rodzinnej firmy prowadzonej przez rzemieślników, którzy pragną towarzyszyć współczesnym kobietom i mężczyznom z należytą elegancją oraz autentycznością w życiu codziennym. Chcemy ciągle zaskakiwać - szczególnie za pomocą bogatej i różnorodnej gamy produktów" - mówi Axel Dumas, CEO Hermès. Wygląda więc na to, że nawet tak klasyczny dom mody jak Hermès jest już dziś gotowy na eksperymentowanie z dziedzinami, które mają coraz większy potencjał biznesowy i większą niż luksusowa moda dynamikę trendów. A rynek kosmetyków kolorowych w obu kategoriach jest dziś w czołówce. Bo, jak zawsze w zmiennych dla popytu czasach, działa znany z ekonomii "efekt czerwonej szminki". 

Nowym produktem Hermès jest więc, bardzo dosłowna dla tej teorii gospodarczej, gama czerwonych pomadek w 24 odcieniach i towarzyszące jej konturówki, balsam do ust, błyszczyk, a także akcesoria - między innymi pędzelek do ust z lakierowanego drewna. Wszystko w opakowaniach natychmiast kojarzących się z jeździectwem, które leży w DNA marki. Futerały i etui przypominają belki ze stacjonat - przeszkód w skokach konnych. Zaprojektował je Pierre Hardy, dyrektor ds. kreacji biżuterii oraz obuwia damskiego i męskiego Hermès. Zostały stworzone ze szlachetnych materiałów – lakierowanych, szczotkowanych i polerowanych metali w kolorze czarnym, białym li złotym – montowana ręcznie szminka dzięki możliwości uzupełnienia sztyftu może służyć przez długi czas.

„Uwielbiam proste kształty, które ożywają dzięki kolorom. Intuicyjnie, aby stać sięponadczasową, szminka musi być w stanie się zmieniać – być jednocześnie kultową i różnorodną. Stałym, lecz wiecznie zmieniającym się elementem" - mówi Hardy. 

Pomadki Rouge Hermès nie tylko luksusowo wyglądają, ale także pięknie pachną. Autorką zapachu linii jest Christine Nagel, dyrektor ds. perfum domu mody.

Kolekcja Rouge Hermès będzie dostępna w sklepie internetowym hermes.com oraz w wybranych butikach na świecie od 4 marca 2020.