Karolina Pawelczyk nie pierwszy raz została doceniona przez zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances. Tym razem marka zaprosiła artystkę do współpracy przy światowej kampanii nowego zapachu Daisy Daze w mediach społecznościowych. Pierwsza z trzech ilustracji stworzonych na potrzeby kampanii zapachu pojawiła się wczoraj na oficjalnym kanale Marc Jacobs Fragrances. Kolejne dwa rysunki już wkrótce także zostaną opublikowane na instagramie oraz facebooku marki. Jest tu też moda - na rysunkach można bez problemu rozpoznać looki z wybiegu Marc Jacobs Resort 2020.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Daydreams and #MJDaisy Daze. Illustrated by: @karolina_pawelczyk_illu

Post udostępniony przez Marc Jacobs Fragrances (@marcjacobsfragrances) Sty 23, 2020 o 10:37 PST

            
Marki odnajdują we współpracy z ilustratorami nowe spojrzenie na produkty oraz wizerunek, dlatego zespół kreatywny Marc Jacobs Fragrances dał polskiej ilustratorce dużą swobodę artystyczną. Wskazówki, które zespół kreatywny przekazał rysowniczce dotyczyły wyłącznie kolorów oraz wykorzystania w projektach stylizacji z nowej kolekcji Marc Jacobs Resort 2020 - czytamy w informacji prasowej MAD Illustlators, agencji reprezentującej Karolinę.


Marc Jacobs od wielu sezonów przemyca w swoich kampaniach elementy sztuki współczesnej. To już druga odsłona współpracy z polską ilustratorką – wiosną 2019 roku Karolina Pawelczyk stworzyła serię pięciu ilustracji z okazji promocji zapachu Daisy Sunshine. Niespodzianka? ELLE odkryło artystkę jeszcze wcześniej! Karolina Pawelczyk zilustrowała w 2017 roku akcję The Designers Gallery Galerii Mokotów, gdzie swoim bohaterkom włożyła w dłoń nasz magazyn. 

Rysunek Karoliny Pawelczyk / mat. prasowe