Spokojnie możemy chwalić się polską biżuterią za granicą. Natalia Kopiszka (Kopi) robi piękne kolczyki, Wishbone ostatnio wypuściło na rynek zjawiskowe kolczyki i chokery z perłami. Od lat zachwycamy się organiczną, często inspirowaną podróżami biżuterią Anny Orskiej, a jak talizmany traktujemy niezwykle wisiory Anki Krystyniak. Więcej o biżuterii z polską metką przeczytacie tutaj>>>

Stale rozwijający się biżuteryjny rynek w naszym kraju skłonił także do zmian w marce Ania Kruk. Brand Ania Kruk tworzy Ania i Wojtek Kruk - to już piąte pokolenie, które w rodzinie zajmuje się jubilerstwem. Cecha charakterystyczna biżuterii Ania Kruk? Łączenie tradycyjnej estetyki z nowymi trendami. Teraz marka postanowiła pokazać swoją pierwszą kampanię - na zdjęciach autorstwa Natalii Niedzieli zobaczycie dwie linie biżuterii: Rosalie (z florystycznymi detalami - m.in. płatkami róż) i ASTRO (z modnymi - astrologicznymi motywami). 

Nie tylko kampania Ania Kruk 2019 jest nowością - brand wprowadza do sprzedaży nową ofertę produktową, a także przeprowadza remont swoich butików w całej Polsce. Jak wam się podoba nowa odsłona marki?