Chanel 2020: nowa kampania okularów marki

Muzycy Sébastien Tellier i Pharrell Williams, piosenkarka Angèle, aktorki Margaret Qualley oraz Isabelle Adjani. Pięć kreatywnych umysłów i artyści wytaczające własne ścieżki - to własnie oni stali się inspiracją dla nowej linii okularów Chanel. Wszystkie muzy pokazują inną odsłonę elegancji francuskiego domu mody: z jednej strony nowoczesną i rozkochaną w autentyczności, a z drugiej pełną oddania dla klasycznego rzemiosła. Takie zresztą są też nowe okulary marki - każda z pięciu par jest zupełnie inna, ale idealnie oddaje ducha Chanel. 

Trendy wiosna-lato 2020: modna biżuteria na nowy sezon>>

Pharrell ma więc na sobie duże przysłaniające twarz prostokątne okulary z tweedowym metalowym wzorem, Margaret Qualley (znana między innymi z filmu "Pewnego razu w... Hollywood" nosi "motylkowe" oprawki ze zbudowanym z pereł łańcuszkiem, a Angèle te o owalnym kształcie i z wykorzystaniem transparentności nawiązującej do estetyki retro.

Isabelle Adjani na nosie ma czarne okulary z grubymi kwadratowymi oprawkami, z kolei Sébastien Tellier - zbudowane z jednego szkła i w tweedowej oprawce z ozdobnym CC na nausznicach. Za piękne i proste czarno-białe zdjęcia, które składają się na kampanię, odpowiada fotograf Karim Sadli, który współpracował wcześniej z takimi tytułami, jak W Magazine czy The Gentlewoman oraz markami Alberta Ferretti, Loro Piana, Isabel Marant, Hugo Boss i, oczywiście, Chanel

10 must have’ów na wiosnę 2020: tych rzeczy nie może zabraknąć w waszej szafie w nowym sezonie>>

Zachwycające zdjęcia z kampanii Chanel znajdziecie w naszej galerii>>