– Pokazanie zdjęć Kate, które zrobiłem przy okazji kampanii OBSESSED CALVIN KLEIN, było dla mnie autentycznie nostalgicznym przeżyciem –  mówi Sorrenti, który miał możliwość ponownie pracować nad zdjęciami z sesji sprzed lat. Dodaje: – Dziś, dzięki wprowadzeniu OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN, dołączyłem do kampanii reklamowej więcej kreatywnych elementów, wykorzystując prezentację oryginalnych polaroidów, aby dopasować się do intensywnego charakteru nowych, czarnych, lakierowanych flakonów.

Ciągłość zapachów podkreślono zachowaniem oryginalnej bryły flakonu, która jednak nie jest już przezroczysta, jak w przypadku Obsessed Calvin Klein, tylko minimalistycznie i zmysłowo czarna. W kampanii nowego zapachu wykorzystano niepublikowane wcześniej fotografie z sesji z 1993 roku. Zdjęcia, rozsypane na stole wokół nowych flakonów, przywodzą na myśl lawinę wspomnień o minionej miłości.

OBSESSED INTENSE Calvin Klein intensywnie czerpie ze swojego legendarnego poprzednika, chwiejąc jednocześnie tym, co uznawane jest za klasycznie kobiece czy jednoznacznie męskie. Oba zapachy kwestionują anachroniczny podział na płcie kulturowe i demonstrują brak przywiązania do stereotypów. W damskiej wersji zapachu odnajdziemy tradycyjnie męską nutę białej lawendy, natomiast w kompozycji męskiej poczujemy ciemną wanilię charakterystyczną dla zapachów damskich.

Zobaczcie kilka ujęć WIDEO z intymnej sesji Kate Moss i Mario Sorrenti:

Zapachy OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN w sprzedaży dostępne są od lutego 2018.