Nowości Zara we współpracy z marką Ader Error

Hiszpańska sieciówka skrupulatnie dobiera duety do współpracy. Jesienią mogliśmy podziwiać kolekcję modelki Kai Gerber, kilka miesięcy temu - projekty Narciso Rodrigueza, a latem kampanię, której twarzą została Kate Moss. Teraz Zara powraca do brandu, z którym tworzyła już wcześniej i ofertuje projekty na jeszcze wyższym poziomie designu. Mowa o Ader Error, koreańskiej marce modowej, która od kilku lat redefiniuje pojęcie streetwearu, sięgając po estetykę vintage i wrzucając ją w metaverse'owo-punkową przyszłość.

To najbardziej pożądane buty tego roku według branżowych raportów. Będą modne jeszcze długo>>

Dzięki współpracy z Zara projekty Ader Error mają szansę dotrzeć do szerszego grona i rozszerzyć swoje wpływy trendowe, z drugiej strony - hiszpańska sieciówka ma kolejną arcyciekawą kolekcję w swoim projektowym CV.

Wśród nowości Zara we współpracy z Ader Error znalazły się tym razem pikowane kurtki, proste płaszcze w intensywnych kolorach, przecierane dżinsy z łatami w stylu y2k, przeskalowane kurtki typu bomber, dresowe komplety z logotypem (który nawiązuje do współpracy oraz idei cykliczności wszystkiego), patchworkowe kardigany, stalowe garnitury w prążek, swetry ze splotami 3D, korporacyjne koszule z kołnierzykiem, długie T-shirty i bluzy. Wszystko w charakterystycznym dla streetowej marki stylu, ale przefiltrowane przez uwielbiany przez hiszpańską sieciówkę high-endowy minimalizm. Klimat projektów świetnie oddaje zaproszenie do obejrzenia kolekcji, które wystosowały kilka dni temu przedpremierowo obie marki, używając komunikacji AI.

Zara najpopularniejszą marką modową z drugiej ręki. Ubrania hiszpańskiej sieciówki dominują w internetowych second handach>>

"Po pierwszej kolekcji, w której zastosowano litery 'A' od Ader i 'Z' od Zara jako ramy symbolizujące początek i koniec, druga oferta marek rozszerza koncepcję, aby podkreślić cykliczność wszystkich rzeczy. Początek i koniec powtarzają się w nieskończoność, czeka nas kolejny początek, a każdy koniec wskazuje na nieskończone możliwości, pasje i atrybuty młodości na przestrzeni czasu: przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Po kolekcji 'Be Generation AZ', w drugiej ofercie Ader x Zara pojawia się nowa okrągła grafika, łącząca litery A i Z otoczone alfabetem, podkreślając ideę bycia połączonym w nieskończonym cyklu od A do Z. Słowa kluczowe charakteryzujące kolekcję to cykl, powtórzenie i nieskończoność, wszystkie przeniesione przez tę nową tożsamość graficzną" możemy przeczytać na stronie www popularnej sieciówki

Zajrzyjcie koniecznie do naszej galerii, żeby przyjrzeć się nowej odsłonie współpracy Ader Error i Zara. A jeśli chcecie kupić jej efekty - są one dostępne zarówno online, jak i offline w wybranych sklepach (w Polsce w Poznaniu). 

PS Tak samo jak w przypadku pierwszej współpracy, tak i teraz kolekcję można kupić w świecie Metaverse w wersji cyfrowej na Zepeto.

Ponadczasowe botki w stylu minimalistek. Inwestycji w te 4 modele nie pożałujesz przez lata>>

Słynna "gazetowa sukienka" vintage, którą nosiła Carrie Bradshaw, sprzedana za krocie. To projekt Dior z lat 2000.>>