Nowa kolekcja Zara [trendy wiosna-lato 2020]

Tęskniliście? Hiszpańska sieciówka nie tylko pokazała w końcu nowości na nowy sezon, ale też idealnie wstrzeliła się nimi w obecne trendy 2020. Co więcej, premierze nowych ubrań, butów i dodatków z metką Zara towarzyszy kampania "Born In The 70's" w klimacie lat 70., której bohaterką została Anja Rubik. Polska modelka o zjawiskowej urodzie świetnie pasuje do klimatu seventies, a na czarno-białych i zatopionych w efekcie retro zdjęciach zachwyca. To nie pierwszy raz, kiedy Rubik współpracuje z Zarą - wcześniej mogliśmy ją oglądać już w kilku kampaniach hiszpańskiej marki, między innymi imprezowej "Dance, dance, dance", lookbooku "Back To Minimal" czy sesji wizerunkowej "The Knits". 

Jak noszą się paryżanki? Najlepsze stylizacje z Paris Fashion Week jesień-zima 2020/2021 [street fashion]>>

"Born In The 70's" przenosi nas kilka dekad wstecz, a jak sama marka kwituje na swoim Instagramie, to "zaktualizowany styl retro w stylu lat siedemdziesiątych". Tę kolekcję pokochają fanki estetyki nowego Celine, mody vintage i stylu Stevie Nicks z Fleetwood Mac. Zresztą - pierwszą rzeczą, którą same chciałyśmy zrobić po obejrzeniu nowości Zara było zapalenie kadzidełek i włączenie "The Chain" słynnego amerykańskiego zespołu. Co konkretnie się w nich znalazło? 

W nowej kolekcji poświęcono dużo miejsca na ubrania w stylu lat 70.: wygodnego, nonszalanckiego oraz czerpiącego z natury i bogactwa kultur.

To między innymi sukienki w zwierzęce printy i wzory paisley, krótkie kamizelki, spodnie z rozszerzanymi nogawkami i brązowe kozaki z wysoką cholewką, skórzane płaszcze sięgające ziemi oraz białe bluzki z haftem i koronką. Całą kampanię Zara oraz ubrania, dodatki i buty wraz z cenami znajdziecie w naszej galerii. 

Nowa kolekcja Reserved Premium to najlepsze, co zobaczycie dziś w sieci. Jest ekologiczna i pochwala minimalizm [trendy wiosna 2020]>>