Chylak tym razem bawi się skalą, ale wciąż korzysta z charakterystycznej dla niej faktur przypominających skóry krokodyla i węża, a do tego oferuje zupełnie nowe rozwiązania: białą skórę z wytłoczonym strusim efektem oraz tę klasyczną czarną i szczotkowaną. W Collection 11 Zofii Chylak znalazły się pudełkowe fakturowane torebki w bieli: z zaokrągloną rączką i złotym łańcuchem, trapezowe modele przypominające koszyki, cylindrowe na grubym skórzanym pasku, prostokątne z metalowymi zatrzaskami (rodem z lat 50.). Polska projektantka zdecydowała się też na pojedyncze modele w czekoladowym brązie - horseshoe bag na złotym łańcuchu lub pasku, maxi basket bag, i torebki w kształcie siodła w kilku wersjach. Oprócz tego operowała ukochaną czernią, w której stworzyła między innymi wspaniałe gładkie i fakturowane "kosze", półksiężyce, za które pokochały ją kobiety na całym świecie, miniaturowe torebki we wzór skóry krokodyla (łączone również z dużymi shopperkami), eleganckie prostokątne nerki na pasku i proste torebki na ramię. Wszystkie ozdobione kultowymi już złotymi literami "Chylak. Made in Poland"

Jeśli zastanawiacie się nad kupnem którejś z nich - radzimy się spieszyć. Projekty Chylak to prawdziwe it bags od kilku sezonów i nie inaczej będzie w przypadku Collection 11. Wszystko wskazuje na to, że nowości w mgnieniu oka zaliczą sold out i trzeba będzie się zapisać na listę oczekujących. 

Stylowe torebki, które pasują do wszystkiego i nigdy nie wyjdą z mody>>

Premierze torebek Chylak towarzyszy zachwycająca kampania autorstwa Stanisława Bonieckiego, która została zrealizowana w klimatycznej Willi pod Jedlami w Zakopanem, którą pod koniec XIX wieku zaprojektował artysta i malarz Stanisław Witkiewicz. Twórca był bez reszty zakochany w tym regionie, który inspirował go swoją architekturą, dekoracyjnym stylem i krajobrazami. Tą szczególnie osobistą kampanią projektantka uczcić polskość i połączyć rodzime wpływy z nowoczesnością kolekcji. Jak podkreśla Chylak, oprócz tego Collection 11 to wciąż celebracja nowoczesnych kobiet, które inspirują ją na każdym kroku. "Nasza muza chce czegoś praktycznego i wzmacniającego, a jednocześnie klasycznego i dobrze zaprojektowanego; ma ponadczasowe wyczucie stylu" wyjaśnia.

Zresztą - zobaczcie sami. Cała kampania nowości Zofii Chylak , a także wszystkie modele z  kolekcji do obejrzenia w naszej galerii>>

Najbardziej pożądane skórzane torebki od polskich projektantów. Wybieramy nasz TOP 7>>