Kolekcja The five senses of nostalgia odwołuje się do tego, jak modę odbieramy wszystkimi zmysłami. Modowa nostalgia to tęsknota za najlepszymi materiałami, swobodą, czymś ponadczasowym, do czego się przywiążemy, z czym nie będziemy chciały się z tym rozstać. Dzięki uniwersalności projektów możesz dowolnie przeobrażać siebie i swój styl, pokazywać swoje różne odsłony.

Kolorystyka ubrań to energetyczna paleta barw złotej, polskiej jesieni. Ciepłe swetry i sukienki midi, długie kardigany noszone jako płaszcze, dwustronne spódnice z guzikami i te szyte z koła nie tylko wpasowują się w powroty w modzie, ale są zwyczajnie niezwyczajne - to rzeczy, które podkreślą Twój charakter. Męska część kolekcji koncentruje się przede wszystkim na tkaninach. Dzięki nim wełniane i kaszmirowe swetry świetnie współgrają z bawełnianymi spodniami, a klasyczne golfy ze stylowymi marynarkami.

W myśl idei szafy kapsułowej kolekcje marki Veva możesz z sobą łączyć, budując własny, niepowtarzalny styl. W jej filozofii moda dzieje się gdzieś pomiędzy trendami, a klasyką, prostą formą i jakością tkaniny, codziennością i ważnymi okazjami. A Ty - nosisz to, co lubisz, kiedy i gdzie chcesz. Przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę!

Kolekcja The five senses of nostalgia w całości jest projektowana i szyta w Polsce.

Credits
www.veva.com.pl
Produkcja: Fu-Ku Creative Concept
Fotograf: Linda Parys
Video: Tomasz Spera
Projektant / stylista: Adam Królikowski
Modelka: Ewa Dudała
Model: Kamil Niziński
Wizaż: Roma Szafarek
Fryzury: Katarzyna Kuźnik
Teksty: Katarzyna Kwiecień
 
Zdjęcia wykonano w Domu Wypoczynkowym Bogacko.
Podziękowania dla:
marki Pani-ka za użyczenie biżuterii,
marki Przywara-Strzałka za użyczenie torebek
oraz marce Mash za użyczenie butów do sesji.