Projekt to kolejne podejście do wearables, czyli inteligentnych ubrań, które pomagają nam w życiu. Mogą obsługiwać telefon, włączać muzykę, kontrolować stan zdrowia czy wyników sportowych. Tommy Hilfiger postanowił wykorzystać nowe technologie do wsparcia systemu lojalnościowego.

Czym charakteryzuje się Tommy Jeans XPlore? Linia ubrań posiada chipy wszyte w T-shirty, kurtki, spodnie, czapki, bluzy, a nawet torby, które z kolei raportują doświadczenia użytkownika i łączą się z aplikacją na smartfona, gdzie zapisują dane i zliczają punkty. "Doceniane" jest m.in. konkretne zestawianie ze sobą ubrań, ale też odwiedzanie w nich lokalizacji wybranych przez markę. Punkty zamienia się na nowe ubrania czy vouchery.

Dzięki takim elektronicznym modułom noszenie ubrań daje nie tylko dodatkowe korzyści, ale też zupełnie nowe doświadczenia. Tylko czy rzeczywiście użytkownicy będą chcieli grać w taką interaktywną grę z Tommym Hilfigerem?

Ceny ubrań wcale nie będą wyższe od regularnych. Za czapkę zapłacimy 29 dolarów, a za dżinsową kurkę - 139 dolarów.