Główny motyw kolorystyczny kolekcji to miks melanżowych szarości, khaki, granatów i brązu. Tym razem Zara w charakterystycznej estetyce SRPLS pokazuje nam patchworkowe kurtki i spodnie, dzianiny złożone z trzech różnych włóczek, a także teddy coats, spodnie cargo, plisowane spódnice, kryte klapki z kolorową podeszwą i bluzy z printem moro. Buntowniczym sylwetkom dodaje jeszcze ciężkie buty dla wzmocnienia wizerunku oraz grzeczne kołnierzyki, by błyskotliwie przełamać ten styl. Również i tym razem hiszpańska sieciówka inspiruje się ostatnimi trendami z wybiegów i dodaje do nich tendencje z mediów społecznościowych - ciężkie buty, militarny styl, tkanin i kolory ziemi znalazły swoje miejsce w wielu kolekcjach na obecny sezon.

Wraz z publikacją pierwszych zdjęć kolekcji oraz wideo z kampanii marka postanowiła przedstawić po kolei każdego z modeli biorących udział w sesji - za pomocą hasztagów i oznaczeń na Instagramie. W ten sposób oddaje głos młodym, którzy tak naprawdę kreują dzisiejszą modę.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez ZARA Official (@zara) Paź 8, 2019 o 3:16 PDT

Ceny ubrań to przykładowo 499 zł za kurtkę, 249 zł za koszulę, 349 zł za sweter i 449 zł za długie buty na koturnie. Co ciekawe, w kolekcji obok klasycznych dodatków, takich jak torby i saszetki, znalazł się też specjalnie zaprojektowany dla Zara SRPLS Instax mini. Zdjęcia z sesji do nowej kolekcji Zara SRPLS znajdziecie w naszej galerii>>