Nowością w kolekcji Wishbone jest także linia premium. W jej skład wchodzi biżuteria pozłacana dodatkową powłoką 24-karatowego złota - bransolety z naturalną perłą hodowlaną czy delikatne obrączki. Wszystkie elementy zostały wykonane ręcznie przez wykwalifikowanych rzemieślników i mistrzów jubilerstwa.

Bazą nowej kolekcji Wishbone wiosna-lato 2019 są bransoletki, chokery, pierścionki i kolczyki z perłami, kolczyki-koła w różnych rozmiarach i wisiorki z pozłacanymi muszelkami. Dopełniają ją obrączki z imitacją szafirów oraz onyksów. 

Projektantki i założycielki marki pokusiły się o stworzenie modnych teraz materiałowych gumek znanych z lat 90. Ich scrunchies mają pastelowe odcienie błękitu, szarości i żółci. Wykonane są z lnu - tak jak i krótkie białe opy/staniki z wiązaniem z przodu.  

W nowej kolekcji Wishbone niemal wszystko podporządkowane jest trendom z mediów społecznościowych - w końcu naszyjniki z muszelkami i perełkami czy gumki to bardzo "fotogeniczne" instafriendly obiekty. Nic więc dziwnego, że Dagmara i Zuza wraz z fotografką Miłką Świtalską zdecydowały się nową kampanię utrzymać w instagramowym klimacie - zdjęcia z zoomem na ciało i biżuterię z pewnością zdobędą dużo lajków.