Marka modowa na Amazon

Amazon od dawna pomaga rozwijać marki modowe i umożliwia im płynne wejście na rynki zagraniczne dzięki sprzedaży online. Z szeregu udogodnień oferowanych przez serwis korzystają marki z całego świata, w tym polskie. „Dążymy do tego, aby stworzyć im idealne warunki do prezentacji produktów i obsługi klienta na jak najwyższym poziomie. Warto podkreślić, że to właśnie w Polsce, w Sosnowcu, znajduje się największe centrum logistyczne przechowujące wyłącznie ubrania i buty. Nazywamy je największą szafą w Europie” – mówi Marian Sepesi, dyrektor regionalny Amazon ds. operacji.

Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka marki Tova przyznaje, że Amazon to szansa na dotarcie do nowych klientów zagranicznych. W końcu zakupy online za pomocą serwisu robi ponad 300 milionów użytkowników. Amazon to nie tylko baza klientów - zaufany partner o globalnym zasięgu dostarcza liczne rozwiązania ułatwiające sprzedaż i kontakt z zagranicznym klientem. „Amazon to dla nas nowość, ale dzięki dużemu wsparciu ze strony serwisu możemy swobodnie zająć się sprzedażą i promocją naszych produktów. Na każdym etapie rejestracji firmy i wdrożenia marki mogę liczyć na opiekę specjalistów” – mówi Katarzyna Janecka. Choć marka Tova prowadzi własny sklep internetowy, Amazon ułatwia obsługę klienta, wysyłki i zwroty. 

Od wielu lat związana z branżą modową Radzka potwierdza, że usługi oferowane przez Amazon są sporym ułatwieniem dla twórców i marek modowych. „Zdobycie kolejnych klientek to nie lada wyzwanie, szczególnie na nowych rynkach. Obsługa zagranicznych wysyłek również może sprawić problem wielu firmom odzieżowym, a Amazon daje tym twórcom gotowe narzędzia, aby to rozwiązać” mówi Radzka.

Amazon — udogodnienia dla marek modowych 

Amazon oferuje udogodnienia dla sprzedawców, które mogą przyczynić się do rozwoju biznesów twórców z branży modowej. Amazon Brand Registry to program chroniący markę. Korzystając z niego masz pewność, że inny sprzedawca nie wykorzysta marki bez twojej zgody i nie podszyje się pod nią, oferując nieoryginalne produkty. 

Będąc właścicielem firmy odzieżowej, możesz również zlecić serwisowi Amazon całą logistykę związaną z obsługą wysyłek. Wybierając usługę Fulfillment by Amazon otrzymujesz pełne logistyczne wsparcie Amazon. Składowanie, pakowanie i wysyłka produktów oraz obsługa klienta zostają przekazane w ręce specjalistów zatrudnianych przez Amazon. Jest to idealne rozwiązanie dla marek, które posiadają zbyt ograniczone zasoby, aby realizować zamówienia na większą skalę.  

Amazon dokłada starań, aby sprzedawcy otrzymali jak największe wsparcie w całym procesie rejestracji marki i sprzedaży. Sprzedawcy mogą liczyć na pomoc ze strony specjalistów, którzy doradzą i zaproponują odpowiednie rozwiązania. Przekonały się już o tym polskie marki, takie jak Tova. Wprowadzając do serwisu kolekcję kapsułową zaprojektowaną we współpracy z vlogerką Radzką, marka przez cały czas mogła liczyć na profesjonalne doradztwo ze strony serwisu. Amazon gwarantuje przejrzyste warunki współpracy i zapewnia dużą swobodę w wyborze usług, które najlepiej sprawdzą się w danym biznesie.

Sprzedawcy mogą rejestrować się na stronie www.services.amazon.pl - tam też znajdą wszelkie informacje dotyczące płatności, niezbędnych dokumentów i wskazówki, jak rozpocząć sprzedaż. O tym, jak przejść proces rejestracji, na co warto zwrócić uwagę i jakie są warunki współpracy, Amazon opisuje krok po kroku na swoim blogu.

Kapsułowa kolekcja TOVA x Radzka dostępna w Amazon

Magdalena Kanoniak „Radzka”, vlogerka, która w serwisie YouTube opowiada o modzie i doradza w kwestii stylu oraz polska marka odzieżowa Tova po raz kolejny połączyły siły projektując wspólną kolekcję. Na sezon jesień-zima 2020/21 duet proponuje kolekcję kapsułową. Dzięki dystrybucji w serwisie Amazon marka otwiera się na nowego klienta: nie tylko w Polsce, również poza granicami kraju. 

Tova x Radzka to ponadczasowe modele, które będą pasować do innych projektów marki, posłużą latami i nie wyjdą z mody po jednym sezonie. Wśród propozycji na chłodniejsze dni znalazły się puchowe kurtki, klasycznie skrojone płaszcze oraz ramoneski z wegańskiej skóry. W kolekcji nie zabrakło również dobrej jakości basiców — t-shirtów oraz jeansów. 

Wszystkie modele z najnowszej kolekcji są już dostępne w serwisie Amazon.