Ray-Ban #proudtobelong Tour: duma z przynależności i pewność siebie

Ray-Ban #proudtobelong Tour, który w trasę wyruszył po koniec maja, w stolicy zatrzymał się w zeszły weekend i to w nowo otwartym Lunaparku, który już teraz został okrzyknięty najmodniejszą miejscówką tego lata. Przestrzeń ta stanowiła świetne tło dla promocji najnowszej kolekcji kultowych okularów oraz kampanii #proudtobelong, zachęcającej do wyrażania swojej dumy i podkreślania przynależności. Jak czytamy w informacji prasowej: "Kampania skupia się na tych chwilach w życiu, które łączą i pozwalają odnaleźć poczucie przynależności, a jej istotą są uczucia: wrażliwość i empatia, pasja i radość oraz duma i pewność siebie". Zdjęcia oraz wideo #proudtobelong można było zobaczyć na miejscu, ale marka zachęcała też do samodzielnego zabierania głosu w tej sprawie - stąd ścianka, Instaxy i markery. Pamiątkowe fotografie i hasła, którymi goście wyrażali swoją przynależność, można było przypiąć na specjalnej ścianie #ProudToBelong photo wall. Wśród nich przeważał związek z Warszawą i określanie się przez swoje pasje.

Nowości i bestsellery Ray-Ban

Najwięcej emocji wzbudziło oczywiście to, z czego słynna jest marka - najlepszej jakości okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne. Na mobilnym stoisku można było zobaczyć na własne oczy legendarne modele Ray-Ban oraz nową kolekcję, która spotkała się z samymi zachwytami. Fani marki podziwiali m.in. charakterystyczny dla lat 80. Ray-Ban Wings II w nowej odsłonie (ma oryginalny kształt maski z pojedynczą taflą soczewki w szerokiej gamie kolorystycznej) czy geometryczny Ray-Ban Square, który dostępny jest również w wersji korekcyjnej. Nam szczególnie wpadły w oko Clubmastery z szylkretową oprawką, Ray-Bany z żółtymi szkłami, bez których nie wyobrażamy sobie letnich festiwali muzycznych oraz modele korekcyjne marki. 

W środku trucka można było też skorzystać z Free Eye Check, czyli bezpłatnego podstawowego badania wzroku oraz z interaktywnej mapy, za pomocą której każdy mógł znaleźć swój najbliższy salon optyczny, wyróżniony tytułem Ray-Ban Certified Premium Reseller (w nim przeprowadzone zostanie pogłębione badanie).

Było też coś dla fanów nowych technologii - wirtualny katalog z okularami oraz możliwość przymiarki za pomocą własnego smartfona. 

Wydarzenie zgromadziło prawdziwe tłumy - pojawili się fani marki, m.in. przedstawiciele mediów, Roma Gąsiorowska i Ekskluzywny Menel oraz kilkudziesięciu influencerów (wśród nich wypatrzyliśmy na przykład Kat Astro i Horkruks). Na miejscu można było też porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielkami marki Ray-Ban, które chętnie opowiadały o nowej kolekcji oraz przesłaniu kampanii #proudtobelong. Chcecie wziąć udział w Ray-Ban #proudtobelong Tour? Ten konkretny event przebiegał pod hasłem: #ProudToBelong to Warsaw, ale kolejne mobilne stanowiska marki pojawią się wkrótce m.in. w Krakowie, Toruniu, Kazimierzu Dolnym czy nad Bałtykiem. Informacji szukajcie na Facebooku Ray-Ban.