W dobrze już znany fankom MAKO minimalizm (tym razem w wydaniu „noir”) wpisana jest tej jesieni różnorodność. Pod kątem projektowym, ale i od strony zastosowanych w produkcji surowców. „Pracując nad kolekcją odwróciliśmy trochę proces projektowania – do tej pory było tak, że zaczynaliśmy od materiału – naszym znakiem rozpoznawczym jest mięsista, wyjątkowa włoska skóra typu „sauvage”. To właśnie materiał był zawsze punktem wyjścia i inspiracją, to do niego dopasowywaliśmy formę. Tym razem proces przebiegał inaczej – wyszliśmy od formy i do niej dopasowaliśmy materiał. To pierwsza kolekcja MAKO, w której znalazło się tyle rodzajów skór.” – opowiada Anna Sękowska. 

Oprócz przywołanej już, a zarazem flagowej dla marki gładkiej skóry sauvage, możecie spodziewać się także szlachetnego zamszu i sztywnej, garbowanej roślinnie skóry nadającej wybranym projektom geometrycznego kształtu. W nowej kolekcji uwagę zwracają więc i miękkie linie i eleganckie kanciastości. Zdobią ninetiesowe bagietki i ultrafunkcjonalne, oversize'owe shopperki. 

A co w zakładce z butami? Zupełnie świeże premiery dopełniają obecne już wcześniej w ofercie bestsellery, które jesienią 2022 zyskały nowe życie. Uwielbiane zarówno przez stylistki, jak i stałe klientki MAKO kowbojki oraz chunky boots, teraz dostępne są także z najmodniejszą w tym sezonie, wydłużoną cholewką. 

Gwarancję jakości od strony rzemieślniczej zapewniają sprawdzeni, rzetelni podwykonawcy. Torebki powstają we współpracy z polskimi, lokalnymi manufakturami. Buty natomiast wykonane są w manufakturach włoskich, portugalskich i hiszpańskich o wieloletniej tradycji.

Luksusowy minimal wpisany w DNA marki doskonale oddaje także czarno-biała kampania autorstwa Borysa Synaka. Na fotografiach urzeka surowa prostota i hipnotyzujący mrok. Wszystkie ujęcia z sesji wizerunkowej obejrzycie w naszej galerii. Samą kolekcję na jesień i zimę 2022 odkrywać można zaś na oficjalnej stronie internetowej marki lub we flagowym butiku marki MAKO przy ul.Mokotowskiej 43 w Warszawie – to prawdziwy raj dla estetek rozkochanych w klasyce. 

Credits do kampanii:
zdjęcia: Borys Synak
modelka: Paulina Pitsikalis / Selective Management
stylizacje: Olivia Kijo
MUA/włosy: Kasia Olkowska
set design: Piotr Piwowar
video: Piotr Dębski
asystenci fotografa: Aleksander Balcerek, Krzysztof Pierścieniewski
retusz: Magda Baran