„Od lat dostajemy mnóstwo pytań o męską kolekcję MAKO. W końcu przyszedł na nią czas!” mówi Anna Sękowska, właścicielka marki, dodając: „Do tego momentu powstawało wiele wzorów, które testowaliśmy, ulepszaliśmy, zbieraliśmy feedback…”. Prace nad propozycjami dla mężczyzn trwały więc bardzo długo, bo dokładnie dekadę (tak, od debiutu marki na rynku minęło już 10 lat!), jednak efekty nie pozostawiają wątpliwości – warto było czekać.

W pierwszej kapsule stworzonej z myślą o mężczyznach znalazły się funkcjonalne torby na laptopa, najmodniejsze w tym sezonie „weekender bags”, pojemny plecak o geometrycznej formie, minimalistyczny portfel i nerka do wystylizowania przez ramię, talię, czy szlufki od spodni. A że mężczyzna to wbrew pozorom bardzo wymagający klient, który na równi z estetyką ceni sobie wartość użytkową kupowanych akcesoriów, projekty toreb i plecaków wyposażone zostały tu w specjalne przegrody i usztywnienia, przepinane regulowane paski, wewnętrzne i zewnętrzne kieszenie i wiele innych wygodnych „smaczków”. 

Linię dodatków uzupełnia kilka modeli butów: sznurowane trzewiki, smukłe sneakersy w klimacie retro i klasyczne sztyblety. Zgodnie z ideą koncepcji capsule wardrobe wszystkie elementy perfekcyjnie pasują do siebie nawzajem. Są zresztą na tyle uniwersalne, że z łatwością dogadają się z większością zawartości szafy każdego faceta. 

Jak zawsze w przypadku MAKO, także i tym razem zwracamy waszą uwagę na jakość materiałów i pełen szacunku dla ludzkiej pracy oraz planety proces produkcji. Bo warto! „Torby z kolekcji MEN wykonane są z wysokogatunkowej, starannie wykończonej skóry garbowanej roślinnie. Jest wyjątkowo szlachetna w dotyku i bardzo wytrzymała. Buty natomiast zostały opracowane i wykonane w portugalskiej manufakturze o wieloletnim doświadczeniu w produkcji butów męskich.” czytamy w informacji prasowej. 

Minimalistyczny charakter projektów podkreślają surowe kadry kojarzonego już z marką Borysa Synaka. Na zdjęciach historia o prostych liniach, czystym tle oraz stylizacjach łączących w parę luz rodem z amerykańskiego college’u i klasykę męskiej elegancji.

I za to właśnie uwielbiamy kampanie MAKO: mariaż ponadczasowości z tym, co niesztampowe, nigdzie indziej nie wygląda tak dobrze i naturalnie! 

Credits:
Zdjęcia: Borys Synak
Model: Jacek Kaluta / Uncover Models
Stylizacje: Maciej Dąbroś
Asytentka Stylisty: Vladislava Minina
MUA/Hair: Kasia Olkowska
Set Design: Piotr Piwowar
Video: Piotr Dębski
Asystenci Foto: Mateusz Skraba, Aleksander Balcerek
Retouch: Magda Baran

Nowa kolekcja MAKO jesień-zima 2021: miękkie jak chmurki torebki, botki typu chunky i loafersy idealne>>