Welurowe kotary, różowe ściany, perski dywan, peonie i lutra - butik jagg. jewels przy ulicy Mokotowskiej 28, tak jak biżuteria marki, łączy estetykę retro z współczesnymi trendami. Nowy stacjonarny sklep projektu Zofii Wyganowskiej i Agaty Melerskiej to nie jedyna niespodzianka dla fanów marki. 

W ofercie pojawiła się także nowa kolekcja jagg. - inspirowana biżuterią z XIX. i XX wieku, a także bardziej nowoczesne modele. Jak powiedziała nam sama projektantka, tym razem skupiła się przede wszystkim na symbolice. Kiedyś miała ona większe znaczenie niż dziś i o właśnie tych czasach chce przypomnieć swoim klientkom Jagoda. Dlatego w jej kolekcji najdziecie motywy m.in. jaskółki i węża. 

"W tym sezonie kolekcja jagg. została podzielona na dwie linie - jagg. i jagg. vintage. Linia jagg. to współcześnie, ręcznie wykonana biżuteria minimalistyczna oraz ta, inspirowana unikatami z przełomu XIX/XX w. Znajdziemy w niej symboliczne motywy, takie jak jaskółki czy węże. Niegdyś jaskółka dawana przez kochanka była znakiem wiecznego oddania, a splecione węże na pierścionkach symbolizowały nieskończoną miłość" - czytamy w informacji prasowej.

Kolekcję promuje kampania autorstwa Gosi Turczyńskiej. Malarska fotografie idealnie oddają klimat kolekcji i przywodzą na myśl filmowe kadry (zajrzyjcie do naszej galerii!).

Modelka: Maria Konieczna/ Gaga Models
Zdjęcia: Gosia Turczyńska
Makijaż i włosy: Aga Wilk
Stylizacja: Maja Naskrętska
Wnętrza: Yestersen