Nowości H&M 2020: kolekcja Conscious Exclusive

Złota epoka podróży koleją, filozofia zamykania obiegu mody i słynny Le Train Bleu - elegancki pociąg, który w latach 20. kursował z Calais na Lazurowe Wybrzeże - to główne inspiracje do stworzenia nowej kolekcji szwedzkiej sieciówki. Oprócz tego dekadenccy artyści - Jean Cocteau i Pablo Picasso, którzy wolne chwile spędzali w willi Santo Sospir na półwyspie Cap Ferrat. "Chcieliśmy, aby nasza kolekcja nawiązywała do tej dekadenckiej swobody, ale też sprawdzała się w praktycznych zastosowaniach na co dzień" – powiedziała Ella Soccorsi, projektantka H&M. 

H&M Conscious Exclusive nie tylko powraca w dobrym stylu, ale w tym sezonie zachwyca jeszcze bardziej. "Podczas prac nad kolekcją zastosowaliśmy nie tylko innowacyjne materiały, ale też procesy przyjazne dla środowiska. Na ten sezon proponujemy efektowne suknie wieczorowe oraz zwiewne sukienki na co dzień, a w kolekcji debiutują nowe materiały pozyskiwane w odpowiedzialny sposób: CIRCULOSE ® to naturalna tkanina z tekstyliów z recyklingu, a RENUTM – doskonały jakościowo poliester z recyklingu. Poza tym użyliśmy resztek materiałów niewykorzystanych w poprzednich kolekcjach" czytamy w informacji prasowej, przesłanej przez markę.

Wyraźnie widać, że nową kolekcją H&M Conscious Exclusive na wiosnę i lato 2020 marka przeciera szlaki cyrkulacji innowacji.

To najmodniejszy kolor na jesień 2020. Zdominował Tydzień Mody w Paryżu i wybiegi takich marek, jak Valentino i Balenciaga>>

Motyw podróży koleją, który znalazł swoje miejsce w projektach marki, doskonale oddaje drogę H&M do zamknięcia obiegu mody. Jej głównymi punktami zostały suknia balowa z poliestru z recyklingu, sukienka mini z plisowanymi rękawami (jest uszyta z tafty z recyklingu), zdobiona falbanami codzienna sukienka – z materiału CIRCULOSE ®, bluzka ze zdobionymi rękawami z tafty z recyklingu oraz denim wykonany w 100% z niefarbowanej bawełny organicznej. Robi wrażenie? Zwróćcie uwagę na detale i dodatki: klapki koktajlowe na płaskim obcasie są wyszywane paciorkami z recyklingowego szkła, które jest pozostałością poprzednich kolekcji, a torebka powstała z materiału VEGEA™, czyli innowacyjnej, wegańskiej alternatywy dla skóry, produkowanej ze zbędnych skórek i łodyżek winogron.

"Odzież Conscious Exclusive na sezon SS20 projektowaliśmy staranniej niż kiedykolwiek wcześniej – z myślą o jej trwałości i całym cyklu życia. Szczególnie ważny był dla nas skład materiałów, stosowaliśmy też techniki farbowania, które w mniejszym stopniu wpływają na środowisko – używaliśmy na przykład naturalnego barwnika z fusów kawy użytej wcześniej w biurach H&M. Pragniemy w pełni holistycznie podchodzić do zrównoważonego rozwoju i projektować dzięki temu wyjątkową odzież, która będzie nam służyć całe życie” zdradziła nam Ann-Sofie Johansson, doradca kreatywny z H&M.

Nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive: ceny, zdjęcia, premiera

Ile kosztują ubrania i dodatki H&M Conscious Exclusive SS20? Za sukienkę zapłacimy od 129 euro (codzienna, z długim rękawem i w dekadencki print) do 299 euro (wieczorowa, zdobiona falbanami), białe koszule to koszt 49,99 euro, marynarka - 129 euro, kostium kąpielowy jednoczęściowy - 39,99 euro, apaszka 19,99 i 34,99 euro, a kolczyki - 29,99 euro. Wszystkie ceny znajdziecie w naszej galerii. 

Popularna szwedzka sieciówka urządziła przedpremierową wyprzedaż. Płaszcze, sukienki, buty i torebki przeceniono nawet o 50% [Wyprzedaże 2020]>>

Premierze towarzyszy kampania, której bohaterkami zostały Anna Ewers i Alicia Burke, którą zobaczycie w całości w naszej galerii. Nowa kolekcja H&M trafi do sprzedaży już 26 marca - ubrania i dodatki szwedzkiej marki będzie można kupić w sklepie przy Marszałkowskiej 104/122 w Warszawie oraz online.