Drivemebikini - wiosna lato 2022

Inspiracją do tegorocznej kolekcji są lata 80. - stąd kolory fluo i sportowe kroje także kostiumów kąpielowych. A także typografia z tamtych lat, dla której najlepszym tłem jest bluza w kolorze oranżady. "Chciałam, żeby kolekcja była mocna, dlatego sporo w niej ostrej czerwieni - żeby każda dziewczyna czuła się w tych rzeczach jak Supernova. Od czerwonej sukienki nikt w końcu nie może oderwać wzroku ;) Chciałabym, żeby nasze projekty dodawały pewności siebie, mocy i optymizmu" - mówi Zosia Krasuska, właścicielka i dyrektorka kreatywna marki Drivemebikini.

Są tu bikini, są sety, ale założeniem jest niczym nieskrępowana żonglerka fasonami. Kolekcja Active i Swimwear jest zaprojektowana jako "mix & match" - można łączyć ze sobą wiele elementów, tworząc zestawy na plażę lub na siłownię. Wszystkie produkty z tej linii nadają się zarówno do pływania jak i do ćwiczeń - i wszystkie są uszyte z włoskiej tkaniny Econyl pochodzącej z recyklingu. 

Nie tylko to jest włoskie, bo kampania powstała na Sardynii, gdzie powstały także materiały do podróżniczej serii Driveme Travel Journal, którą możecie śledzić na instagramie marki. Do zdjęć, których autorem jest Tymek Mac, pozuje Adrianna Zajdler, po raz drugi już w roli bohaterki kampanii Drivemebikini.