"To moja najbardziej osobista kolekcja. Jest to mój list miłosny do Toskanii, gdzie mieszka moja rodzina i gdzie jako dziecko spędzałam dużo czasu.. List pisany w czasie pierwszej fali pandemii, tym bardziej wspomnienia były wyraziste i tym tęsknota była większa. W kampanii wróciłam do miejsc z dzieciństwa, na ulubioną plażę, na działkę cioci.. Ekipa mieszkała w zabytkowej winiarni, w budynkach z 13 wieku, w których podczas burzy przeciekał cały dach :) I gdzie odwiedzały nas sowy. Chciałam pokazać ducha tego miejsca i ducha "włoskich wakacji" – opowiada Zosia Krasuska Kopyt, projektantka i założycielka marki. 

Na zdjęciach klimat leniwych vacanze italiane perfekcyjnie uchwycił Robert Ceranowicz. Gwarantujemy – już od samego oglądania zaczniecie się relaksować. W końcu to tradycyjna południowa sjesta, która wyznacza rytm toskańskiej codzienności, stała się motywem przewodnim kampanii, a przy tym ogromną inspiracją oraz ważnym punktem odniesienia przy projektowaniu kolekcji. 

Jej podstawą znów okazały się kostiumy kąpielowe. A że z Drivemebiki nierozerwalnie związana jest także troska o środowisko naturalne, wszystkie stroje powstały  z Econylu (to materiał wytwrzany z wyławianych przez organizację Healthy Seas sieci rybackich). Do koszyków wrzucać  możecie także  bardziej ekskluzywną wersję tej recyklingowanej tkaniny. Jest jeszcze lżejsza i daje efekt “drugiej skóry”. Na metkach sukienek, T-shirtów, wiązanych na kokardę szortów i spódnic przewijają się równie szlachetne składy.  Królują naturalne jedwabie, tencel i bawełna organiczna. Docenicie je przy następnej fali upałów.

Ekologia idzie tu w parze z estetyką retro. Po raz pierwszy tak wyraźnie. Konstrukcyjnie kolekcja krąży gdzieś dookokła hipisowskich lat 70. i mocnych eightiesów. Jest nonszalancko, ale też niezwykle zmysłowo. No i te detale... Drobne marszczenia, suwaki przy kołnierzu, surferskie akcenty z kamieni i koralików, asymetryczne dekolty i subtelne falbanki. Amiamo!

A co z zastosowaną przy produkcji paletą barw? Kolorystyka wiosennej części kolekcji jest taka jak Toskania wiosną – soczyście zielona, pełna fioletowych i żółtych kwiatów. Lato wg Drivemebikini nawiązuje z kolei do barw wypalonych słońcem pól słoneczników, sadów brzoskwiniowych, cytrusów i wody w basenie o każdej porze dnia. 

PS W akompaniamencie nowości na sezon SS 21 powracają oczywiście flagowe koszulki i bluzy  „ Sole. Mare. Vacanze.”. Zaskoczą niewidywanymi do tej pory fasonami i kolorami. Nasi faworyci? Modele w wysmuklonej wersji i w odcieniach czerwonego wina oraz oceanu. 

Credits:
Zdjęcia: Robert Ceranowicz/Papaya
Modelka : Magdalena Jozwowska/Selective
Creative dir. Zosia Krasuska Kopyt