Kolekcja, jak podkreślają Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan, inspirowana jest niezapomnianymi wspomnieniami z wiosennego wyjazdu do Hiszpanii

W nowościach Bizuu wykorzystano takie materiały, jak wiskoza, dżins, bawełna, dzianiny swetrowa i sportowa oraz słodką baletę kolorów z różami na czele, które uzupełniają biel, błękity, szarości i czerń. Znalazły one swoje miejsce w kobiecych sukienkach wypełnionych autorskimi kwiatowymi printami, minimalistycznych body, które eksponują plecy, spódnicach z logowaną taśmą, swetrach i flagowych bluzach z kapturem czy płaszczu z kultowymi naszywkami Bizuu. Kolekcję Bizuu après-midi wiosna 2020 uzupełniają buty zaprojektowane przez ten projektancki duet - z delikatnym węzłem, na płaskiej podeszwie lub wygodnym obcasie czy w postaci klapek z duża klamrą i logotypem. 

Barrakuz wystąpiła w kampanii polskiej marki. Zobacz nową kolekcję DayShift, która oddaje hołd sztuce>>

Twarzą kampanii została hiszpańska modelka Maria Zuleta, którą sfotografowała Dominika Jarczyńska. "Jej egzotyczna uroda sprawia, że mamy ochotę spakować walizkę i wyruszyć w kolejną, cudowną podróż pełną słońca, intrygujących miejsc i niezapomnianych przygód!" mówią projektantki marki. 

Nowa kolekcja Bizuu trafiła do sprzedaży 18 marca.