Siła jest kobietą. W projekcie „Portrait” przypominają nam o tym Sandra Okupniak i Sarah Ksielewska–Falkowska. Dziewczyny wypuściły na rynek kolekcję, która mogłaby robić za słownikową definicję hasła "Girl Power". Cały drop składa się z 6 pierścionków i naszyjników z grafikami autorstwa Anny Domańskiej. Minimalistyczne grawery przywołują na myśl malarskie formy podpatrzone na płótnach Matisse'a, a symbolizują 6 wartości: miłość, przyjaźń, siła, wolność, macierzyństwo i kobiecość. 

„Ta kolekcja odzwierciedla wszystkie kobiece wartości, które są nam bliskie... pewnie dlatego jesteśmy z nią tak bardzo emocjonalnie związane” - dodają właścicielki Berries&Co.

Każdy element dostępny jest w dwóch odsłonach: srebrnej oraz w kolorze złota. Każdy też wykonano w Polsce w lokalnych warsztatach, z którymi dziewczyny współpracują od lat. 

Na uwagę zasługuje również przygotowana w ramach tego samego projektu kampania. Zdjęcia – zmysłowe, subtelne, nieprzeładowane zbędną scenografią – to zasługa Asi Typek, rozpoznawalnej na świecie mistrzyni fotografii street fashion. Tym razem to jednak nie ulica, nie ubrania, ani nawet nie naszyjniki czy pierścionki grają w uchwyconych kadrach pierwsze skrzypce. W roli głównej występuje tutaj kobieta, której naturalne piękno nienachalnie podkreślają biżuteryjne amulety z kolekcji „Portrait” oraz kilka bestsellerów z kolekcji poprzednich.

Na koniec to, co w całym tym przedsięwzięciu najważniejsze. 10% zysku ze sprzedaży nowości zostanie przekazane na Centrum Praw Kobiet. Akcję ważną szczególnie teraz, kiedy ze względu na pandemię o wzroście zgłaszanych przypadków przemocy domowej alarmują wszelkie statystki, wsparły już między innymi Anna Lewandowska, Zosia Zborowska, Agnieszka Więdłocha, Maja Bohosiewicz, Apolonka i Eli Wierkowska. 

Photo: Asia Typek

Model: Ada Wrzesińska

Stylist: Dagmara Radzikowska